تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 عکسی که از نسل جدید تلفن های موتورولا به رسانه ها درز کرد -


,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] 2 عکسی که از نسل جدید تلفن های موتورولا به رسانه ها درز کرد

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: 2 عکسی که از نسل جدید تلفن های موتورولا به رسانه ها درز کرد

آکاایران این تصاویر متعلق به نمونه اولیه یکی از مدل‏های جدید موتورولا است که سال آینده رونمایی خواهد شد. به تازگی دو عکس جدید لو رفته از این گوشی نیز روی همین وب سایت قرار گرفته است.

دنیای اقتصاد، اوایل ماه تصاویری از سایت Techdroider.com منتشر شد که ظاهرا نشانگر Moto Z 2017 بود. اما به دلیل اینکه آنها اولین تصاویر منتشر شده بودند، در انتشار آنها کمی مردد بودیم و از آنجا که موتورولا در طول سال مدل‏های مختلفی تولید می‏کند، این تصاویر ممکن بود متعلق به هر یک از آنها باشد. حال مشخص شده که این تصاویر متعلق به نمونه اولیه یکی از مدل‏های جدید موتورولا است که سال آینده رونمایی خواهد شد. به تازگی دو عکس جدید لو رفته از این گوشی نیز روی همین وب سایت قرار گرفته است.

به گزارش آکاایران همان طور که در تصویر بالا می‏بینیم، دستگاهی که مشاهده می‏کنید از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی Moto Z دارد. حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش، لنز بزرگ دوربین در پشت دستگاه و لوگوی موتورولا که در زیر آن قرار دارد، مشاهده می‏شوند. با اینکه قضاوت از روی تصاویر کار مشکلی است، اما به نظر می‏رسد سایز قسمت پشتی این گوشی با مدل حال حاضر Moto Z برابر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 عکسی که از نسل جدید تلفن های موتورولا به رسانه ها درز کرد -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..