تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش برد موشک­‌های­ فلسطینیان از 2 به 250 کیلومتر با هدایت سردار سلیمانی محقق شد


«جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل» از جمله گروه‌­های مبارز فلسطینی است که رهبران آن نزدیکی زیادی با سردار قاسم سلیمانی داشتند و دبیرکل آن نیز احمد جبریل مبارز قدیمی فلسطینی بود. احمد جبریل در تیرماه سال جاری درگذشت و «طلال ناجی» به عنوان دبیرکل جدید این جبهه انتخاب شد.
در ابتدای مصاحبه تفصیلی خبرگزاری تسنیم با طلال ناجی؛ دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفته است: اولین باری که با حاج قاسم دیدار کردیم، شخصیت او ما را بسیار تحت تاثیر قرار‌داد. به ویژه زمانی که درباره مسئله فلسطین و مقاومت فلسطین صحبت می‌کرد، سرشار از مهربانی و تواضع و احساسات محبت‌آمیز بود.
ناجی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو افزوده است: در اواخر دهه 90، توانایی‌های ما ابتدایی و محدود بود و اولین موشک متعلق به مقاومت فلسطین در غزه تنها دو کیلومتر برد داشت. تصور کنید! یعنی خیلی محدود و حتی پایین‌تر از استانداردهای شناخته شده بین‌المللی برای راکت‌های کوچک. اما می‌بینیم که امروز مقاومت فلسطین موشکی با برد 250 کیلومتر دارد؛ موشکی که به فرودگاه رامون به سمت بندر عقبه و ایلات شلیک شد. منظورم این است که نقش مستقیم و حمایت شخصی سردار سلیمانی سبب توسعه این قابلیت‌ها شد.
وی سپس تاکید کرده: الحمدلله امروز ملت فلسطین تجربه و توانایی و قابلیت کار در زمینه خودکفایی در نوار غزه را دارند، اما این اعتبار و توانمندی مرهون سردار سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران است. البته ما لطف برادران عزیزانمان در سوریه و همچنین کسانی که روابط محکم با سردار سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران داشتند را فراموش نمی‌کنیم. منظورم این است که علاوه‌بر جمهوری اسلامی ایران بخش بزرگی از آموزش و آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطین به سوریه نیز مربوط است.
ناجی در مورد شناخت مردم فلسطین از حاج قاسم گفته است: مردم فلسطین در هرکجا که باشند حاج قاسم سلیمانی را می‌شناسند. برخی از فلسطینیان این فرصت بزرگ و استثنایی را داشتند که با ایشان دیدار کنند و کسانی هم که به شکل مستقیم نتوانستند ایشان را ببینند، وصف حاج قاسم را از خلال اقدامات ایشان و خدماتی که به ملت فلسطین و گروه‌‎های فلسطینی عطا کرده بود شنیده بودند. شهید سلیمانی تاثیر مستقیمی بر پیشرفت مقاومت فلسطین و همچنین تاثیر بالایی بر پیشرفت کل محور مقاومت داشت.
او در ادامه خدماتی که شهید سلیمانی به جبهه مقاومت کرده یادآور شده است: البته همان طور که می‌دانید کشورها و گروه‌های مقاومت از اوایل دهه 60 که گروه‌های مقاومت فلسطین تشکیل شد وجود داشتند، اما این محور صراحتاً با اقدامات و تلاش شخصی شهید سلیمانی برجسته شد. بنابراین ملت فلسطین در غزهِ مقاوم و عزتمند که در برابر تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه اهالی این منطقه و فلسطینیان در قدس اشغالی ایستادند و همچنین فلسطینیان قهرمان در بیت‌المقدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 که از خلال نبرد شمشیر قدس و پایبندی به مسئله و مقاومت فلسطین و همه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس‌، همبستگی بزرگی را رقم زدند، ثابت کردند که فلسطین یک ملت واحد است.
دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تصریح کرده است: من به شما اطمینان می‌دهم که مردم فلسطین در اردوگاه‌های آوارگان در لبنان و اردن و سوریه و عراق و مصر، همگی حاج قاسم سلیمانی را می‌شناسند و راه ایشان را ادامه می‌دهند و از لطف و نقش و تاثیر و بخشندگی حاج قاسم در حمایت از مقاومت و مسئله فلسطین آگاه‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش برد موشک­‌های­ فلسطینیان از 2 به 250 کیلومتر با هدایت سردار سلیمانی محقق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..