تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بازباران» با صدای میثم مروستی منتشر شد

فرهنگ > موسیقی - میثم مروستی نوازنده ویلن که پیش از این آلبوم «لحظه های بی هوا» با صدای او منتشر شده بود قطعه جدید «باز باران» را روانه بازار موسیقی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میثم مروستی، خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده ویلن قطعه جدید از ساخته‌های خود را با نام «باز باران» منتشر و روانه بازار موسیقی کرد.

مروستی در تولید و ساخت این قطعه با آرمان تابان به عنوان ترانه سرا همکاری داشته و این شاعر ، ترانه را بر اساس شعری خاطره انگیز و نوستالژیک با همین نام سروده است.

«باز باران» در ژانر موسیقی تلفیقی ساخته شده که در پی فعالیت‌های جدید میثم مروستی و به‌دنبال تک آهنگ‌های «نهان»، «غم باران» و «عاشق کش» منتشر شده است.

از این موزیسین، آلبوم «لحظه‌های بی‌هوا» پیش از این منتشر شده است و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته بود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بازباران» با صدای میثم مروستی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..