تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاعر و نویسنده مشهور بروجردی درگذشت

به گزارش افکارنیوز،

این نویسنده و شاعر توانمند بروجردی در سال 1306 در بروجرد متولد شد و صاحب تألیفات و آثار متنوعی در حوزه ادبیات فارسی است که ازجمله آثار مشهور وی ی توان به "دیوان بیت الاحزان" اشاره کرد که مجموعه‌ای از اشعار وی در آن جمع‌آوری‌شده است.

وی سال‌های عمر بابرکت خود را در خدمت به خلق و تألیف آثاری چند و نیز تربیت شاگردانی که هریک امروز به اساتیدی حاذق در فن و بیان تبدیل‌شده‌اند، گذراند.

پیکر این استاد، ادیب و شاعر گران‌قدر بروجردی فردا یکشنبه ٢١ آذرماه ساعت ١١ از بهشت شهدای بروجرد تشییع و در قطعه هنرمندان دارالسلام این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش تسنیم، نام بروجرد بانام بزرگانی که از این دیار برخاسته و به نور علم و تقوا عالمی را منور ساخته‌اند عجین گشته است. فرزانگانی چون علامه بحرالعلوم، حضرت آیت‌الله‌العظمی بروجردی، آیت‌الله سید جعفر دارابی کشفی، حاج میرزا محمود مواهبی طباطبایی، آیت‌الله حاج شیخ علی‌محمد نجفی بروجردی، ملأ اسد اله بروجردی، استاد مهرداد اوستا، صامت بروجردی، دکتر عبدالحسین زرینکوب، محقق ارجمند، دکتر سید جعفر شهیدی، سردار سرافراز اسلام سرلشگر شهید محمد بروجردی و شهید اهل‌قلم محمود صارمی اعتبار و افتخار این شهرستان را صدچندان نموده و بر تارک تاریخ این سرزمین می‌درخشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاعر و نویسنده مشهور بروجردی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..