تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Silent Camera [High Quality] 8.3.3 – برنامه دوربین بی صدا و با کیفیت اندروید

[Silent Camera [High Quality] v8.3.3 [Premium – اپلیکیشن دوربین بی صدا و با کیفیت اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 16.99 دلار برای اولین بار در ایران

در برخی از موارد برای تمامی کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی پیش آمده است که قصد عکس برداری با صدای شاتر خاموش را دارند اما چنین تنظیماتی را برای خاموش کردن این صدا در دوربین خود مشاهده نمی کنند. برای چنین شرایطی ابزار های متنوعی منتشر شده اند که در این پست قصد داریم یکی از محبوب ترین آن ها را در اختیارتان قرار دهیم. Silent Camera [High Quality] Premium عنوان یک دوربین بی صدا و با کیفیت اندروید می باشد که توسط Peace منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن مجموعه ای از امکانات خاص خود اجازه می دهد تا در هر زمان و مکانی به عکاسی بدون صدای شاتر بپردازید. همان طور که اشاره کردیم تمامی قابلیت های این نرم افزار تنها در سایلنت بودن آن خلاصه نمی شود ؛ زیرا گزینه های متنوع کمک می کنند تا از حداکثر کیفیت دوربین استفاده و تصاویری فول اچ دی را ثبت کنید. دو حالت فوکوس دستی و خودکار در اختیار هر کدام از کاربران قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به نیاز هایتان بستگی دارد. در پایان نیز باید اشاره کنیم که هر چیزی در این استارت اپ به دست شماست و قادرید در مواردی سایز تصاویر را نیز قبل از ثبت تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Silent Camera [High Quality] اندروید :

کیفیت بسیار بالا در ثبت تصاویر صدای شاتر خاموش سرعت بسیار بالا در ثبت تصاویر زوم بر روی قسمت های مختلف دوربین دسترسی به دو حالت فوکوس دستی و خودکار تعیین صحنه متناسب با نیاز های خود تعادل رنگ سفید تایمر هوشمند برای ثبت تصاویر با کمترین لرزش ثبت برچسب موقعیت جغرافیایی بر روی عکس ها ویرایشگر عکس و فیلتر دراماتیک

اپلیکیشن Silent Camera [High Quality] با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با هزاران دانلود و پرداخت درون شبکه 16.99 دلاری اش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

Silent Camera [High Quality] Premium

تغییرات نسخه 8.3.3 ・Photo quality improvements ・Performance improvements ・Minor bug fixes ・Album Folder View

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Silent Camera [High Quality] 8.3.3 – برنامه دوربین بی صدا و با کیفیت اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..