تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه نقدی به رهبر انقلاب

ساعت24-رئیس سابق سازمان بسیج به رهبر انقلاب نامه نوشت.

 متن نامه تشکر سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران به رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

محضر نور چشم بسیجیان و امید مستضعفان  امام خامنه‌ای عزیز ( دام ظله)

سلام علیکم

پس از حمد الهی بخاطر توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

از لطف و عنایت و اعتماد به این سرباز کوچک ولایت برای خدمت در سنگری جدید که موضوع آن دغدغه اصلی حضرتعالی است، تشکر می‌کنم و پیش از آن، اینکه رخصت دادید بیش از هفت سال خادم و نوکر بسیجیان باشم صمیمانه سپاسگزارم.

تا نفس دارم بر عهد و پیمانی که با حضرتعالی و امام و شهیدان بسته‌ام، هستم و به فضل پروردگار لحظه‌ای دست از مبارزه با کفر و نفاق و ظلم و ستم بر نخواهم داشت و ان‌شاءالله سنگر جدید خدمتم، مثل همیشه کانون جوشان عشق و اطاعت از ولایت و مبارزه با آمریکا و ایادی‌اش خواهم بود.

از خدای متعال می خواهم سایه پر مهر آن امام عزیز را تا ظهور امام عصر (عج) بر سر امت اسلام مستدام بدارد و تا نفس آخر توفیق خدمتگزاری به این نظام الهی را نصیب ما سازد.

سرباز کوچک ولایت

محمد رضا نقدی

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه نقدی به رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..