تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسینه ۴۱۵هزار و ۶۸۵ راس دام علیه بیماری سیاه زخم

رییس شبکه دامپزشکی قوچان از مشاهده نشدن هیچ مورد بیماری شاربن از ابتدای امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا قدرتی گفت: بیماری شاربن یا سیاه زخم یک بیماری عفونی حاد است و در عموم حیوانات وحشی و اهلی مانند گاو، گوسفند و بز اتفاق می افتد.
او افزود ؛ این بیماری می تواند به انسان هایی که با حیوانات و یا بافت های آلوده سروکار دارند سرایت کند.
علیرضا قدرتی با اشاره به اینکه درمان بیماری در موارد فوق حاد و حاد تقریبا غیر ممکن است اظهار کرد : برای پیشگیری از بیماری در دام های اهلی حداقل یکبار در سال در مناطق اندمیک واکسیناسیون همگانی بایستی انجام شود.
او در پایان گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون 415685راس دام علیه بیماری شاربن واکسینه شده اند و خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون هیچ موردی از این بیماری در سطح شهرستان گزارش نشده است.
انتهای پیام// ح خ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسینه ۴۱۵هزار و ۶۸۵ راس دام علیه بیماری سیاه زخم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..