تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود aTimeLogger – Time Tracker 1.7.16 – ردیاب فعالیت و زمان برای اندروید!

[aTimeLogger – Time Tracker v1.7.16 [Unlocked – اپلیکیشن ردیابی فعالیت و زمان مخصوص اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما کاربران همیشگی فارسروید

هر کسی در هر روز فعالیت های مختلفی را انجام می دهد که این فعالیت ها زمان خاصی را اشغال می کنند. یکی از اصلی ترین راز های افراد موفق، نظارت بر این زمان می باشد؛ آن ها سعی می کنند تا از زمان خود به صحیح ترین شکل ممکن استفاده کنند و هیچ گاه نگذارند که وقت شان تلف شود. اولین گام برای داشتن یک برنامه ریزی موفق، نظارت بر زمان می باشد که استارت اپ های اندرویدی چنین فعالیت هایی را نیز بسیار ساده تر نموده اند. aTimeLogger – Time Tracker Full عنوان یک اپلیکیشن ردیاب فعالیت و زمان مخصوص اندروید می باشد که توسط BGCI توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی مجموعه ای از ابزار های گوناگون به کاربرانش کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تمامی فعالیت های خود را زیر نظر بگیرند و بدانند که هر کدام از آن ها به چه میزان از زمان آن ها را صرف نموده اند. فعالیت های تان را گروه بندی کنید و برای هر کدام شان یک هدف را انتخاب نمایید تا علاوه بر تلاش برای رسیدن به اهداف تان هیچ گاه انگیزه شما کم نشود. چندین فعالیت را به صورت همزمان انجام دهید و مطمئن باشید که تمامی اطلاعات بدون هیچ گونه خطایی ثبت می شوند. از دیگر ویژگی ها و نقاط قوت این استارت اپ می شود به آمار های نشان داده شده توسط آن اشاره نمود که کمک می کند تا هر گونه نقصی را در برنامه ریزی ها خود بر طرف سازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه aTimeLogger – Time Tracker اندروید :

مشخص ساختن فعالیت ها و اهداف برای کسب موفقیت در زمانی کوتاه ثبت اطلاعات مربوط به هر کدام از فعالیت های تان بدون هیچ گونه خطایی مکث و از سرگیری زمان ثبت شده برای فعالیت های روزمره دسته بندی فعالیت ها در گروه های مختلف ردیابی خودکار زمان با Tasker یا Locale نمایش مجموعه ای از اطلاعات در قالب نمودار های گوناگون تعداد زیادی از آیکون ها برای انواع فعالیت ها پشتیبانی از گجت های پوشیدنی اندروید

اپلیکیشن aTimeLogger – Time Tracker با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با نیم میلیون دانلود و پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری اش امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت فارسروید دریافت کنید.

aTimeLogger - Time Tracker Full

تغییرات نسخه 1.7.16 - added old pie chart (check settings); - fixed notification text color for dark theme;

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود aTimeLogger – Time Tracker 1.7.16 – ردیاب فعالیت و زمان برای اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..