تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریم دَدَر! (گفت و شنود)

گفت: مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا طی نامه‌ای به بایدن از او خواسته است تهدید ایران به انتقام خون سردار سلیمانی را جدی بگیرد و سطح و میزان محافظت از او و ترامپ را افزایش دهد.
گفتم: افزایش تعداد محافظان پمپئو و ترامپ خواسته ایران نیز هست!
گفت: ما چرا باید خواستار افزایش حفاظت از این تروریست‌های وحشی باشیم؟!
گفتم: برای اینکه به قول سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، انتقام از این جرثومه‌های فساد را از درون خانه‌های خودشان و از طریق افراد کنار دست خودشان انجام می‌دهیم.
گفت: حیوونکی‌ها حالا دیگر باید از سایه خودشان هم وحشت داشته باشند. لازم نیست قاتل آنها از ایران رفته باشد. همه نیروهای مقاومت که در تمامی نقاط جهان حضور دارند می‌توانند مجری این ماموریت الهی باشند.
گفتم: یارو یکدفعه متوجه شد که ملک‌الموت به سراغش آمده، برای اینکه رد گم کند شیشه شیر کودکی را به دهان گذاشت که یعنی طفل شیرخوار است! و ملک‌الموت گفت؛ شیرتو بخور میخوام ببرمت دَدَر!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریم دَدَر! (گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..