تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ريل گذاری مسير ريلی ميانه

همزمان با سفر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور ريل گذاری مسير قطار ميانه - تبريز آغاز شد.

آغاز ريل گذاری مسير ريلی ميانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در نشست بررسی روند طرح مسير قطار ميانه - تبريز با اشاره به اين كه در اجرای اين طرح مشكل اعتباری نخواهيم داشت ،گفت : موضوع حمل و نقل ريلی از اولويت هاي دولت است و مسير ريلي ميانه - تبريز هم به دليل جايگاه ويژه در جهت اتصال شرق و غرب به اروپا ، برای دولت بسيار مهم است. ضمن اين كه راه آهنی كه از اردبيل به ميانه متصل می‌شود هم از مهم ترين هاست.

نوبخت  با اشاره به گزارش مسئولان اين طرح افزود : در مسير ميانه تا بستان آباد حدود 100 كيلومتر اين مسيرهمه كارهای زير سازی و روسازی انجام شده و فقط كار 26 كيلومترش باقي مانده است كه اميدواريم آن هم تسريع پيدا كند.

معاون رئيس جمهور  همچنين گفت: دولت در سال 96 براي چند بخش از جمله حمل و نقل ريلی ، محيط زيست و آب و فاضلاب بيش از 10 هزار ميليارد تومان اعتبار پيش بينی كرده است كه بخش قابل توجه آن برای تكميل شبكه‌های حمل و نقل ريلی در نظر گرفته شده است و در اين ميان نيز آنچه در سال 95 براي مسير ريلی ميانه - تبريز در نظر گرقته شده بود 262 ميليارد تومان است كه  به خاطر ضرورت و تسريع كار اين مسير ، اين رقم با مطالبات گذشته به 375 ميليارد تومان افزايش يافت.

استاندار آذربايجان شرقي هم با اشاره به افزايش 43 درصدي اعتبار مصوب اين طرح گفت : همزمان با سفر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور  ريل گذاري اين مسير هم از امروز آغاز میشود.

 جبارزاده طرح ريلي ميانه - تبريز را از طرح هاي مهم و ملي كشور عنوان كرد و افزود : يكي از موانع اصلي در اين حوزه مشكل اعتبار بود كه با سفر اقاي نوبخت اين مسئله نيزمرتفع شد و اين نشان از عزم دولت برای تكميل و اتمام اين طرح می‌باشد.

عضو هيات مديره شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور هم با اشاره به اين كه فاز اول اين طرح از ميانه تا بستان آباد حدود 95 درصد زيرسازي شده است گفت : 106 كيلومتر از مسير 200 كيلومتری مسير قطار ميانه - تبريز آماده ريل گذاری است.

ذاكري افزود : از اين 200 كيلومتر هم 136 كيلومتر تا بستان آباد در فاز اول ، 50 كيلومتر در فاز دوم تا ائل گولی تبريز و 20 كيلومتر هم در فاز آخر از ائل گولی تا ايستگاه فعلي راه آهن تبريز خواهد بود و در صورت رفع موانع موجود و مساعد بودن شراط جوی ، مسير ريلی ميانه تا بستان آباد تا 3 ماه اول سال 96 به اتمام خواهد رسيد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ريل گذاری مسير ريلی ميانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..