تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Remote Control for All TV 6.1 – اپلیکیشن کنترل تمام تلویزیون ها برای اندروید

Remote Control for All TV v6.1 کنترل تمامی لوازم با استفاده از گوشی اندرویدی
نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها   

خیلی از دستگاه ها هستند که دارای کنترل از راه دور هستند. تلویزیون ها اولین دستگاه هایی بودند که به صورت گسترده به کنترل از راه دور مجهز شدند. پس از آن دستگاه های پخش، کولر ها، هود و خیلی از لوازم دیگر نیز دارای کنترل از راه دور شدند. این کنترل ها معمولا از اشعه مادون قرمز برای برقراری اتصال با دستگاه استفاده می کنند، برای همین لازم است که حتما به صورت مستقیم به سمت دستگاه گرفته شوند. مواقع بسیاری وجود دارد که این کنترل ها کار نمی کنند، مثل مواقعی که باطری آن تمام شده یا به دلایلی دچار خرابی شده اند. در چنین مواقعی اگر بتوانیم از گوشی هوشمند خود برای کنترل دستگاه ها استفاده کنیم، دیگر نیازی به کنترل های جداگانه نخواهیم داشت. خیلی از سازندگان گوشی های هوشمند سنسور IR را روی تولیدات خود نصب کرده اند، این سنسور به گوشی ها اجازه می دهد که دقیقا همانند کنترل های معمولی بتوانند با تلویزیون و بقیه دستگاه ها ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این همه گوشی ها از وای فای برخوردار هستند که می توان با آن به تلویزیون های هوشمند متصل شده و آن ها را کنترل کرد. برای این کار تنها نیاز به یک اپلیکیشن برای کانفیگ عملکرد دکمه ها و اتصال به دستگاه دارید، امروز با چنین اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم. Remote Control for All TV عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل از راه دور انواع تلویزیون ها و دیگر وسایل خانگی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Background Changer, Eraser & Booth Photo Editor توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. روش کار این برنامه بسیار آسان است و نیازی به درگیر شدن با تنظیمات پیچیده ندارد. تنها کافی است برنامه را باز کرده، نوع دستگاه و برند آن را انتخاب نمایید. یک دکمه در اختیار شما قرار می گیرد، گوشی را به سمت تلویزیون گرفته و دکمه را فشار دهید، اگر آن دکمه باعث واکنش تلویزیون شد، می توانید اوکی کرده و دکمه های کامل کنترل را مشاهده کنید، در غیر این صورت کافی است دکمه ها دیگر را یکی یکی امتحان کنید تا کانفیگ مناسب دستگاه شما پیدا شود. این برنامه مختص تلویزیون ها تولید شده است اما روی اکثر وسایل کنترلی مثل پروژکتور، دستگاه های پخش، کولر و … نیز کار می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Remote Control for All TV اندروید:

پشتیبانی از انواع تلویزیون های عادی و هوشمند در تمامی برند های معروف سازنده تلویزیون کانفیگ آسان برنامه پشتیبانی از سایر وسایل کنترلی مثل پروژکتور، دستگاه پخش و …. امکان استفاده از وای فای برای کنترل تلویزیون های هوشمند رابط کاربری بسیار ساده، بدون نیاز به درگیر شدن با پیچیدگی های معمول در برنامه های مشابه

اپلیکیشن Remote Control for All TV با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته است امتیاز 3.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون جدیدترین نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.

Remote Control for All TV

تغییرات نسخه 6.1 برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Remote Control for All TV 6.1 – اپلیکیشن کنترل تمام تلویزیون ها برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..