تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو دانش آموز خوزستانی رتبه برتر کشوری جشنواره خوارزمی را کسب کردند

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ،محمد تقی زاده بیان کرد: علی دقایقی و محمد مجلسی، دو دانش آموز خوزستانی در هجدهمین جشنواره خوارزمی رتبه برتر کشوری را در طرح نانوتکنولوژی به دست آوردند.
وی باتاکید بر اینکه جشنواره خوارزمی ابزار مناسبی برای نیل به توسعه است، اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی فرصت مغتنمی است تا به کمک نهادها، موسسات علمی ،پژوهشی و فرهنگی با تشویق و ترغیب دانش آموزان بستری را در راستای تربیت نیروی انسانی مبتکر فراهم کرد و با حمایت از ابتکارات و اختراعات دانش آموزی از آنها برای برطرف کردن نیازهای کشور استفاده شود.
وی بیان داشت: بیش از 500 طرح دانش آموزی از مناطق و نواحی خوزستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از داوری 18 طرح برگزیده و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
تقی زاده گفت: در نتایج اولیه داوری کشوری نیز، از این 18 طرح، هشت طرح به مرحله بعد راه یافت و در نهایت یکی از این طرح ها در بخش نانوتکنولوژی رتبه برتر کشوری را به دست آورد.
جشنوراه خوارزمی نام یک جشنواره علمی است که توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود. نام این جشنواره از نام محمد بن موسی خوارزمی دانشمند مشهور ایرانی گرفته شده‌است.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو دانش آموز خوزستانی رتبه برتر کشوری جشنواره خوارزمی را کسب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..