تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Doodle Jump 2 1.4.13 – بازی آرکید-اکشن “دودل جامپ 2” اندروید + مود

Doodle Jump 2 v1.4.13 + Mod – بازی آرکید-اکشن تفننی و چالش برانگیز “دودل جامپ 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن همه شخصیت ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Doodle Jump 2 – دودل جامپ 2 دومین بازی رسمی از بازی های Doodle Jump از استودیوی Lima Sky LLC است که بعد از مدت ها انتظار بالاخره برای دستگاه های اندرویدی معرفی و منتشر شد. فارسروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی آن را جهت معرفی و انتشار برای شما عزیزان آماده سازی کرد و آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود برای دانلود ارائه کرده است. قسمت اول این بازی بدون شک یکی از قدیمی ترین بازی های موبایلی است که به خاطر قدیمی بودن تقریباً همه آن را می شناسند. این بازی در زمان عرضه خود با سبک ساده اما چالش برانگیزی که داشت به نوبه خود موفق شد تا یک سبک جدید در بازی های پلتفرمر موبایلی ابداع کند و راه را برای ده ها بازی مشابه دیگر هموار کند. قسمت اول در سال 2009 منتشر شد و استودیوی Lima Sky LLC با یک فاصله زمانی بیشتر از 12 سال بالاخره قسمت دوم از این بازی را نیز منتشر کرد. با این که 12 سال فاصله زمان کمی برای دو بازی از دو نسل کاملاً مختلف نیست، اما Lima Sky به تعهدات همیشگی خود برای ارائه یک بازی نوستالژیک و مشابه که با همان زبان طراحی های قدیمی ساخته و توسعه داده شده پایبند ماند. به همین خاطر باید گفت که در بازی Doodle Jump 2 همان سبک و سیاق و حتی همان گرافیک دیده می شود و این به خاطر عدم توانایی سازنده برای ساخت یک بازی متفاوت نیست بلکه این توسعه دهنده نمی خواست که بازی اول خود را با یک عنوان متفاوت جایگزین کند. درواقع دودل جامپ 2 یک بازی برای یادآوری بازی ساده اما انقلابی قسمت اول به حساب می رود.

Doodle Jump 2 - دودل جامپ 2

در بازی Doodle Jump 2 شما باز هم در همان شرایط در یک بازی با همان ساختار به چالش کشیده می شوید. اما این بار مراحل بازی کمی متفاوت تر، چالش های جدیدتر و بخش های متنوع در بازی اضافه شده اند. در کنار این موارد، شاهد کاراکترهای بیشتری در دودل جامپ 2 نیز هستیم. در ضمن باید این نکته را نیز گفت که در بازی Doodle Jump 2 مراحل متفاوت تر بیشتری طراحی شده اند. در این بازی خبری از داستان، مراحل پیچیده یا فکری نیست و تنها چیزی که در این بازی وجود دارد تلاش شما برای صعود کردن در هر مرحله است! برای این باید با شروع هر مرحله به سمت بالا بپرید. در ابتدا شما روی یک پلتفرم معلق ایستاده اید و باید سعی کنید به سمت پلتفرم های معلق بالاتر بپرید و فرود بیایید. شاید گفتنش به ظاهر ساده باشد اما پریدن روی پلتفرم های بالاتر نیاز به تمرکز زیادی دارد. ممکن است نتوانید به درستی روی بخش هدف گیری کرده فرود بیایید و یا ممکن است با چالش های سخت تر بازی یعنی عوامل خطرناک در هر مرحله رو به رو شوید و در حین پریدن به آن ها برخورد کنید. چیزی که بازی را سخت و چالش برانگیز می کند همین مسئله است که برخورد با این عوامل و یا عدم موفقیت برای فرود صحیح برابر با باختن شما خواهد بود. پس بهتر است قبل از اینکه هر پرش را انجام دهید حسابی شرایط را بسنجید. با جمع آوری ستاره های داخل هر مرحله نیز می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید. بازی Doodle Jump 2 در واقع یک پلتفرمر رکورد زنی است و آن را می توان به نوعی یک بازی Endless دانست. این بازی زیبا و دوست داشتنی می تواند هر کسی را حسابی به چالش بکشد پس اگر به دنبال یک بازی جذاب و کم حجم هستید که شما و دوستانتان را سرگرم کرده و به یک رقابت جالب دعوت کند، بازی Doodle Jump 2 را از فارسروید دانلود کنید و حسابی لذت ببرید.

تغییرات نسخه 1.4.13 One of the most exciting updates ever in the history of Doodle Jump is now available! Our hero takes on the goldmine where the promise of gold nugget bounty comes with the peril of pesky underground monsters whose sole purpose of existence is to mess up your progress! How much gold can you collect before missing that platform and falling into the endless abyss of the “Miner” theme!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Doodle Jump 2 1.4.13 – بازی آرکید-اکشن “دودل جامپ 2” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..