تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشین بیابانگرد حذف شد

فرنگی‌کار وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان که در نخستین دیدارش در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی مغلوب حریف ارمستانی شده بود از گردونه این مسابقات کنار رفت.

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی از صبح امروز به وقت محلی در بوداپست مجارستان آغاز شده است که افشین بیابانگرد، فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم کشورمان که در نخستین دیدارش مقابل حریف ارمنستانی شکست خورده بود از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی که 29 نفر وزن‌کشی کرده‌اند، افشین بیابانگرد در دور اول با نتیجه 2 بر 2 مقابل وارشام بورانیان، قهرمان 2016 اروپا از ارمنستان شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در مرحله یک‌چهارم نهایی، بیابانگرد از گردونه مسابقات کنار رفت تا وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشین بیابانگرد حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..