تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Suspects 1.16.0 – بازی اکشن “مظنونین: عمارت اسرارآمیز” اندروید!

Suspects: Mystery Mansion v1.16.0 – بازی اکشن آنلاین و بسیار سرگرم کننده “مظنونین: عمارت اسرارآمیز” برای اندروید
یک عنوان هیجان انگیز و جذاب با الگوبرداری از بازی معروف Among Us
تست شده با اجرای آنلاین

Suspects: Mystery Mansion – مظنونین: عمارت اسرارآمیز یکی دیگر از بازی های استودیوی ایرلندی Wildlife Studios است که بعد از دو بازی قبلی این توسعه دهنده یعنی Tennis Clash: 3D Sports و Zooba: Free-For-All Battle Game به عنوان سومین بازی رسمی از این شرکت در قالب یک بازی اکشن و رقابتی عرضه شده است و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. بازی Suspects: Mystery Mansion با همان شخصیت های بازی Zooba اما در سبکی نسبتاً متفاوت ساخته شده است. البته سبک این بازی هم مثل بازی Zooba اکشن و رقابتی است اما عنوان مظنونین: عمارت اسرارآمیز بیشتر از اینکه بخواهد به بازی Zooba شباهت داشته باشد، یک بازی تقلید شده و الگوبرداری شده از بازی محبوب و معروف در میان ما (Among Us) محسوب می شود. بهتر است اینطور بگوئیم که اگر قبلاً بازی Among Us را تجربه کرده باشید، خیلی سریع متوجه کپی برداری بازی Suspects: Mystery Mansion از این عنوان خواهید شد چرا که ماهیت، رویکرد، روند کلی و حتی سبک و سیاق طراحی های گرافیکی و گیم پلی این دو بازی به شدت به یکدیگر نزدیک است. فارسروید به درخواست شما دوستان اقدام به معرفی و انتشار آخرین نسخه این بازی برای سیستم عامل اندروید کرده است.

Suspects-Mystery-Mansion

Suspects: Mystery Mansion همانطور که گفته شد یک بازی کاملاً ایده برداری شده از Among Us به حساب می رود. در بازی Among Us ماجرا در رابطه با گروهی از همکاران و دوستانی است که در کنار یکدیگر و در یک سفینه فضایی در حال فعالیت و تحقیق هستند. در حالی که به نظر می رسد همه این شخصیت ها با یکدیگر همکار بوده و برای منفعت یکدیگر تلاش می کنند، یک نفر از بین آن ها در حقیقت یک خرابکار و یک خائن است که هدفش نابود کردن دیگر اعضای این گروه به طور مخفیانه است. حالا در بازی Suspects: Mystery Mansion همین سناریو دنبال می شود اما با دو تفاوت اصلی که یکی به شخصیت ها و دیگری به محلی است که این اتفاقات در آن رخ می دهد مربوط می شود. این بار به جای شخصیت های فضانورد، شما در نقش حیوانات متنوع هستید و همچنین به جای یک سفینه فضایی، این بار شما در یک عمارت بزرگ و مرموز در کنار شخصیت های دیگر هستید. روند بازی ساده اما بسیار مهیج دنبال می شود. کلیت بازی آنلاین و چندنفره است و در هر مرحله از بازی تعداد مشخصی بازیکن وارد این عمارت می شوند. یکی از این شخصیت ها یک خرابکار یا به اصطلاح Imposter است. ممکن است این شخصیت به صورت تصادفی به شما بی افتد. اگر یک Imposter شدید باید به طور مخفیانه و با روش های خلاقانه و بی صدا دیگر شخصیت ها را نابود کنید و اگر یکی از اعضای معمولی بودید باید سعی کنید با کمک دیگران شخصیت خرابکار را پیدا کنید! اما شخصیت خرابکار درست مثل یکی دیگر از شخصیت های معمولی است و هیچ نشانه خاصی در ظاهرش ندارد. بازی بخش های گوناگون و المان های متعددی دارد که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. Suspects: Mystery Mansion از نظر بسیاری از منتقدین حتی می تواند از بعضی جهات از بازی Among Us نیز بهتر باشد. اما این مسئله می تواند یک انتخاب سلیقه ای باشد. با این حال باید گفت که اگر از بازی محبوب Among Us لذت بردید، حتماً بازی مظنونین: عمارت اسرارآمیز نیز می تواند به شدت برای شما هیجان انگیز و جذاب باشد. برای دانلود بازی می توانید از طریق لینک های مستقیم فارسروید اقدام نمایید.

نکات تکمیلی:

برای انجام بازی می بایست اینترنت شما متصل باشد. ممکن است برای اتصال صحیح به سرورهای بازی نیاز به تغییر IP باشد. در حال حاضر نسخه مود شده کاربردی سالم و بدون مشکلی برای بازی در دسترس نیست. تغییرات نسخه 1.16.0 • Season 8 begins! • New Character: Lucy • New Legendary Skin: Jurassic • Bugfixes and Improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Suspects 1.16.0 – بازی اکشن “مظنونین: عمارت اسرارآمیز” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..