تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Add music to video & editor 3.9 – برنامه ا&a

Add music to video & editor v3.9 – اپلیکیشن افزودن موزیک به پس زمینه ویدئو اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 13.99 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از دلایل استفاده کاربران از ابزار های ویرایشی جذاب تر نشان دادن تصاویر و یا فایل های ویدئویی خود می باشد. هر نرم افزاری با توجه به امکانات اش ویژگی های خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد که هر کدام شان به نوعی فایل های شما را تحت تاثیر قرار می دهند. همه ما ممکن است تعطیلات تابستانه، ماه عسل و یا در مسافرت های خود ویدئو هایی از خود و دوستان مان گرفته باشیم. ادغام این کلیپ ها با یکدیگر بسیار لذت بخش است و می تواند یک خروجی فوق العاده داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای افزایش جذابیت کلیپ های ویدئویی استفاده از موزیک های پس زمینه است که زیبایی کلیپ های ما را دو چندان می کند. در بسیاری از نرم افزار ها این ویژگی به صورت یک گزینه در اختیار کاربران قرار داده می شود اما دیگر ابزار موجود در این زمینه وجود نخواهد داشت! Add music to video & editor عنوان یک اپلیکیشن افزودن موزیک به پس زمینه فایل های ویدئویی می باشد که توسط استودیو KITE GAMES STUDIO توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اصلی ترین و بزرگ ترین وجه تمایز این نرم افزار به نسبت دیگر ابزار مشابه اختصاصی بودن آن در این زمینه می باشد؛ به گونه ای که مجموعه ویژگی های ارائه شده تنها بر افزودن موزیک به کلیپ ها تمرکز داشته و کمک می کند که صدای دلخواه مان را به صورت بسیار دلنشین تری به کلیپ های مان بیفزاییم. شدت صدای انتخاب شده را به سادگی تنظیم کرده و در صورت نیاز بخش هایی که به آن علاقه ای ندارید را از موزیک ها برش دهید. بیش از 25 سبک مختلف موزیک تحت پشتیبانی از این برنامه بوده که کمک می کند هر کسی با هر علاقه ای کلیپ هایی جذاب را ایجاد کند. از دیگر امکانات پر طرفدار موجود افکت های اختصاصی صوتی می باشد که با اعمال آن ها بر موسیقی انتخاب شده زیبایی اش چند برابر می شود. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و هیچ گاه با هیچ گونه افت کیفیتی رو به رو نخواهید شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Add music to video & editor اندروید :

افزودن موسیقی پس زمینه به فایل های ویدئویی امکان ضبط صدای خود و افزودن آن به کلیپ های تان توانایی برش قسمت های دلخواه خود از ویدئو ها و یا فایل های صوتی افکت های صوتی فوق العاده برای افزودن موزیک پس زمینه در بهترین حالت انتخاب موزیک دلخواه تان از حافظه داخلی اسمارت فون پشتیبانی از 25 سبک مختلف موزیک در سراسر جهان محیط کاربری ساده و آسان بدون گزینه های پیچیده خروجی با کیفیت و جذاب

اپلیکیشن Add music to video & editor با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 13.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

Add music to video - background music for videos

تغییرات نسخه 3.9 App redesigned Slow Motion design improved New feature 'AI Effects' added.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Add music to video & editor 3.9 – برنامه ا&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..