تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض‌های طلایی برانکو برای برد

کد خبر: ۴۳۸۸۷۵

۹۱  بازدید

احمد نوراللهی و علی علیپور 2 بازیکن تازه وارد پرسپولیس با تاثیر روی گل دوم، نقش فوق العاده خود را در کسب 3 امتیاز حساس این بازی نشان دادند.

ورزش‌سه: احمد نوراللهی و علی علیپور که در نیمه دوم جانشین رامین رضائیان و پریمیوف شدند، در کرنر ارسالی روی دروازه پدیده در دقیقه 2+90 تاثیر مستقیمی داشتند تا توپ به وحید امیری برسد و این بازیکن فوق العاده پرسپولیس توانست با تیزهوشی یک گل 3 امتیازی فوق العاده را برای قرمزپوشان به ثمر برساند. در صحنه گل نوراللهی پیش از ارسال کرنر توپ را بوسید و آن را به روی دروازه فرستاد تا بعد از ضربه سر علیپور توپ مقابل امیری فرود بیاید و او کار را تمام کنند. یقینا خبر جدایی احمد نوراللهی برای پرسپولیسی ها خبر خوبی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض‌های طلایی برانکو برای برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..