تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Immortals Fenyx Rising v1.34 برای PS4 – ریلیز Arczi

5/5 - (3 امتیاز)

داستان بازی Immortals Fenyx Rising روایتگر ماجرای شخصیت اصلی آن یعنی فنیکس (که می‌تواند به طور کامل توسط کاربر شخصی‌سازی شود) است؛ زمانی که با دیگر یارانش اسیر موج‌های دریا شده و تک و تنها سر از جزیره‌ای ناشناخته درمی‌آورد. فنیکس خیلی زود متوجه می‌شود که برادر و دیگر دوستانش به سنگ تبدیل شده‌اند و برای نجات آن‌ها، سفر خود را آغاز می‌کند تا به تقابل با تایفون بپردازد؛ هیولایی که توسط زئوس به تارتاروس تبعید شده بود و حالا با فرار کردن و رها شدن از بندهای زندان، یک به یک به سراغ خدایان رفته و قدرت‌هایشان را از آن‌ها گرفته است. البته نکته موجود در مورد داستان ایمورتالز، بازخوانی یا ادامه اساطیر یونانی نیست، بلکه بار طنز آن است که روایت قصه را منحصر به فرد می‌کند.

Immortals Fenyx Rising PS4-Arczi

ID: CUSA16345; Update: v1.34 + BACKPORT + All DLC Pack

دانلود-بازی-Immortals-Fenyx-Rising-ps4

برای یافتن شباهت‌های ظاهری بازی Immortals Fenyx Rising با Breath of the Wild، لازم نبود تا منتظر تجربه نهایی آن باشیم چرا که دیدن حتی چند اسکرین‌شات از فضای محیط‌های موجود در آن کافی بود تا به این تشابه پی ببریم. با این حال اما ایمورتالز از لحاظ جلوه‌های بصری بسیار چشم‌نواز است. طراحی هنری بسیار زیبای مناطق مختلف جزیره Golden Isle تجربه گشت و گذار کردن در آن را دلچسب کرده است. مناظر هر بخش از نقشه تقریباً بزرگ بازی، به یکی از خدایان اختصاص دارد و یک اقلیم ویژه را نمایندگی می‌کند. تمامی مناطق این سرزمین با گرافیکی کارتونی خلق شده‌اند و از بعد هنری جلوه‌های زیبایی به کلیت آن داده‌اند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising تصاویر-بازی-Immortals-Fenyx-Rising info

Immortals Fenyx Rising™ brings grand mythological adventure to life.

Play as Fenyx, a new, winged demigod, on a quest to save the Greek gods. The fate of the world is at stake – you are the gods’ last hope.

– Wield the powers of the gods like Achilles’ sword and Daidalos’ wings to battle powerful enemies and solve ancient puzzles.

– Fight iconic mythological beasts like Cyclops and Medusa in dynamic combat in the air and on the ground.

– Use your skills and diverse weapons, including self-guided arrows, telekinesis, and more, for devastating damage.

– Discover a stylized open world across seven unique regions, each inspired by the gods.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least 5.05 for using Backports)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Immortals Fenyx Rising v1.34 برای PS4 – ریلیز Arczi»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..