تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک‌شده بازی Dead Cells v1.17 برای PS4

4/5 - (2 امتیاز)

اولین چیزی که در بازی Dead Cells خودنمایی می‌کند گیم پلی است. حرکات شخصیت اصلی بازی نرم و روان طراحی شده و چه در بخش مبارزات و چه در بخش پلتفرمینگ هیچ مشکلی پیدا نخواهید کرد. سیاهه عظیمی از آیتم ها و سلاح های مختلف در طول مراحل قرار گرفته شده که با توجه به کاربردشان تاثیر زیادی بر روی بخش مبارزات خواهند گذاشت. درست مثل سری سولز، کشتن دشمنان در بازی Dead Cells در صورتی امکان پذیر است که نقاط ضعف دشمنان را شناخته و سپس با تصمیمات مناسب آن ها را از بین ببرید.

Dead Cells v1.17 (CUSA11253) + 2 DLCs PS4-P2P

دانلود-بازی-Dead-Cells-ps4

شاید بازی Dead Cells از نظر درجه سختی نسبت به دیگر عناوین متروید وانیا کمی سخت تر به نظر برسد، اما این سختی به قدری جذاب و دلنشین است که شیرینی آن را حس خواهید کرد و پس از هر بار باخت باز هم این انگیزه برای شما وجود دارد که بازی را از ابتدا شروع کنید؛ دلیل آن هم گیم پلی جذابی است که Dead Cells را به عنوانی تبدیل کرده که بعد از گذشت چندین دقیقه، بعید است مبارزات آن برای مخاطب خسته کننده شود.

در بخش پلتفرمینگ باید طراحی سکو ها را بی نقص دانست. همانطور که گفته شد با عنوانی روگ لایک روبرو هستیم و پس از هر بار باخت شاهد این هستیم که مراحل به طور اتفاقی تولید می‌شوند. اما پس از این مرگ های پیاپی و در هر شکل که مراحل را به صورت اتفاقی مشاهده می‌کنید نمی‌توان به طراحی آن ها خرده ای گرفت. این سطح از عالی بودن طراحی مراحل در بازی Dead Cells به اندازه ایست که حتی لازم نیست تخمین بزنید که پس از فشردن دکمه پرش به کدام مکان منتقل خواهید شد، چرا که طراحی سکو ها به قدری مهندسی شده صورت گرفته که به راحتی می‌توانید به جابجایی در بازی بپردازید و هیچ محدودیتی در گرفتن لبه ها وجود ندارد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Dead-Cells-ps4 تصاویر-بازی-Dead-Cells-ps4 تصاویر-بازی-Dead-Cells-ps4 تصاویر-بازی-Dead-Cells-ps4 تصاویر-بازی-Dead-Cells-ps4 info

Dead Cells puts you in control of a failed alchemic experiment trying to figure out what’s happening on a sprawling, ever-changing and seemingly cursed Island. Immortal but crippled, your last resort is to take over bodies in order to move, explore… and fight.

While you may well be immortal, the corpses you possess are not. Each time your host is destroyed, you will be sent back to the dungeon to find yourself a new one and start again…

Experience a Roguevania, mixing an interconnected world, branching paths and unlockable skills with the constant adrenaline-pumping threat of permadeath. No checkpoints. You either vanquish the final boss in one go or you try again. However, you keep some of your progress for successive runs new paths you’ve unlocked, access to new levels, mutations, abilities and weapons.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک‌شده بازی Dead Cells v1.17 برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..