تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا «دورهمی» امشب پخش نمی‌شود؟

فرهنگ > تلویزیون - مجموعه «دورهمی» تا یک ماه آینده به صورت دو روز در هفته روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «دورهمی» امشب به روی آنتن نمی رود.  مجموعه تلويزيوني «دورهمي» به کارگردانی مهران مديري كه به زودي وارد مرحله توليد سري جديد خود خواهد شد، به دليل تعداد كم قسمت هاي از پيش ضبط شده و نياز به زمان كافي براي توليد قسمت‌هاي جديد از اين پس به صورت دو شب در هفته پنجشنبه و جمعه شب‌ها روي آنتن مي‌رود.

هاشم رضايت يكي از تهيه كنندگان اين مجموعه درباره روند فعلي توليد پروژه گفت: «با توجه به حضور مهران مديري در پروژه سينمايي «ساعت پنج عصر» و تعداد قسمت هاي كمي كه از سري قبل باقي مانده با نظر مديران شبكه به اين نتيجه رسيديم كه مجموعه تا يك ماه آينده به صورت دو شب در هفته روي آنتن رود تا زمان كافي براي آغاز ضبط سري جديد داشته باشيم.»

او در پايان افزود: «پيش توليد سري جديد دورهمي از ماه گذشته آغاز شده و با تغييرات جزئي در دكور و گروه بازيگران ضبط مجموعه نيز بزودي آغاز مي شود. اطلاعات تكميلي درباره بازيگران سري جديد و تغييرات مجموعه در روزهاي آينده اعلام خواهد شد.»

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا «دورهمی» امشب پخش نمی‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..