تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن سریالی Mao Mao: Heroes of Pure Heart 2019

4.7/5 - (15 امتیاز)

دانلود انیمیشن سریالی Mao Mao: Heroes of Pure Heart – میو میو: قهرمانان یک قلب پاک

قسمت سی و یکم الی چهلم اضافه شد

انیمیشن-Mao-Mao-Heroes-of-Pure-Heart

نام انیمیشن: Mao Mao: Heroes of Pure Heart – میو میو: قهرمانان خوش قلب

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۱۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL x265 1080p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: در انیمیشن میو میو: قهرمانان یک قلب پاک (به انگلیسی: Mao Mao: Heroes of Pure Heart) گربه ای چکمه پوش را می بینیم که همراه با همکارش در دره ای گرفتار شده است و همه چیز بامزه به نظر می رسد. آنها وظیفه دارند که از شهروندان خود در برابر موجودات شیطانی که شامل یک خفاش بامزه می شود محافظت کنند و ماموریت خود را به سرانجام برسانند. گروهی از گربه های دوست داشتنی در این سری حضور دارند تا به مصاف شیاطین بدنام بروند و از مردم خودشان محافظت کنند. آنها دوست خوبی برای هم هستند و هیچگاه همدیگر را تنها نمی گذارند. این قهرمانان چکمه پوش با نام های مختلف شناخته می شوند و هرکدام هم قدرت های منحصربه فردی دارند. داستان هر قسمت در بخشی از شهر روی می دهد و هربار گروهی از دشمنان را می بینیم که مردم شهر را در چار خطرات بسیاری می کنند.

همه دشمنانی که در انیمیشن میومیو: گربه های خوش قلب به گربه های محافظ حمله می کنند، درواقع نیروهای پلید خفاش شب هستند و در نهایت آنها باید به نبردی بزرگ علیه همین خفاش بروند. این انیمیشن از شبکه محبوب کارتون نتورک پخش می شود و هر قسمت چیزی حدود ده دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. میو میو دوستان زیادی دارد که او را در این دره دوست داشتنی همراهی می کنند و او با کمک آنها به سمت خفاش شب حرکت می کند. این دره کاملا ناگهانی پیدا می شود و میو میو روحش هم خبر ندارد که با چه شهروندانی روبرو خواهد شد.

info

A Puss-in-Boots-esque heroic cat and his slacker badger partner get stuck in a valley where everything is cute, where they protect its citizens from any evil with an adorable bat.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن سریالی Mao Mao: Heroes of Pure Heart 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..