تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل اول انیمیشن Super Crooks S01 2021 – با زیرنویس فارسی

اولین رای باشید!

انیمیشن-Super-Crooks

نام انیمیشن: Super Crooks – کلاهبرداران حرفه‌ای

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۳۰ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: دارد؛ تمامی ۱۳قسمت

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن کلاه‌برداران حرفه‌ای (به‌انگلیسی: Super Crooks 2021) در مورد کلاه‌بردار حرفه‌ای است که قصد دارد آخرین دزدی عمرش را انجام داده و سپس بازنشست شود. او گمان می‌کند که همه چیز برای این کار فراهم شده است و می‌تواند با انجام آن بدهی‌های خود را صاف کرده و به ماهی‌گیری خودش بپردازد. اما مسئله این است که خیلی از هم صنف‌های وی که چنین فکری می‌کردند، هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند و زندگی حرفه‌ای خودشان را به پایان برده‌اند. او یک بدهی از راه قمار دارد و اگر نتواند آن را بازپرداخت کند، کشته خواهد شد. هیچ کس نمی‌خواهد که بزرگ‌ترین اوباش و کلاه‌بردار جهان به واسطه این اتفاق از بین رود.

حال او باید برای این ماموریت به اسپانیا رفته و خودش را میلیونر کند. ابرقهرمانان بسیاری در این سری ژاپنی حضور دارند و قصد دارند که در برابر شروران بزرگ از شهر خودشان دقاع کنند. همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود، اما جاه طلبی‌های بیشتر، یقینا مشکلات بیشتری را برای وی ایجاد خواهد کرد. همان صداگذاری جذاب و همیشگی آثار ژاپنی را می‌بینیم که با گردهمایی ابر قهرمانان همراه شده‌اند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند تغییرات بسیار بزرگی را ایجاد کنند. بنابراین، فرصت را از دست نداده و این سری جذاب را دنبال کنید.

info

One last heist. That’s what they all say, right? Just one final score, and everyone can retire and take up fishing. Thing is, the jails are filled with super villains who thought the same thing, and got busted. But the Heat’s in a jam. He’s run up the kind of gambling debt that if he can’t pay it back in cash will be paid in blood. Nobody wants to see the most beloved supercrook of all time rubbed out by the mob especially his biggest fan, Johnny Bolt. And Johnny’s got a plan to help the Heat and make all his buddies disgustingly rich at the same time. Unfortunately for Johnny’s recruits, they have to head to Spain and rob the world’s most notorious super villain blind. And that’s where things get tricky.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل اول انیمیشن Super Crooks S01 2021 – با زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..