تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن Robin Robin 2021 – با زیرنویس فارسی

اولین رای باشید!

دانلود-انیمیشن-Robin-Robin

نام انیمیشن: Robin Robin – رابین رابین

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجرایی

مدت زمان: ۳۲ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن رابین رابین (به‌انگلیسی: Robin Robin 2021) در مورد جوجه کوچکی به‌نام رابین است که به‌طور اتفاقی وارد خانواده یک موش بزرگ می‌شود. او زندگی خودش را با آن‌ها شروع کرده و روزی از روزها متوجه می‌شود که تفاوت بزرگی دارد. او تا بزرگسالی هیچ ایده‌ای نسبت به این ندارد که ممکن است یک موش نباشد. او همراه با این خانواده دست به دزدی‌های مختلفی زده و در ماجراجویی‌های مختلفی همراه با آن‌ها می‌شود. اما بالاخره روزی حقیقت آشکار خواهد شد.

فضای جالبی را در این انیمیشن کوتاه شاهد هستیم و سبک روایت آن هم بسیار جالب خواهد بود. داستان از یک شب کریسمسی شروع شده و در حالی که همه چیز به آرامی پیش می‌رود، اما یک صاعقه سبب می‌شود که رابین سر از خانواده موش‌ها درآمورد. موزیک‌های جالبی در این انیمیشن نواخته می‌شود و او دردسرهای زیادی را توسط این خانواده تجربه می‌کند. وظیفه او دزدی از خانواده‌ها برای گذرانزندگی است و کم کم کارش را خیلی بهتر از بقیه هم انجام می‌دهد. رابین علیرغم اینکه یک موش نیست، اما کاملا رفتارهای مخصوص آن‌ها را پیدا کرده است.

info

When her egg fortuitously rolls into a rubbish dump, Robin is raised by a loving family of mice. As she grows up, her differences become more apparent. Robin sets off on the heist to end all heists to prove to her family that she can be a really good mouse but ends up discovering who she really is.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن Robin Robin 2021 – با زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..