تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن Seal Team 2021

اولین رای باشید!

دانلود-انیمیشن-Seal-Team

نام انیمیشن: Seal Team – تیم فک‌ها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کمدی

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن تیم فک‌ها (به‌انگلیسی: Seal Team) در مورد یک فک به‌نام کوین است که پس از کشته شدن بهترین دوستش در حمله کوسه‌ها، قصد دارد که یک تیم بزرگ را شکل داده و به مبارزه با کوسه‌ها بپردازد. او بسیار سرسخت و تلاش‌گر عمل کرده و سعی می‌کند که تیم قدرتمند خود را شکل دهد. او این گروه شاد و دوست داشتنی را آموزش می‌دهد تا تیم قدرتمندتر شده و بتوانند شانسی برای این ماموریت بزرگ داشته باشند. کوین یک مبارز ماهر به‌نام کلاگارت را می‌شناسد و قصد دارد که از کمک وی هم استفاده کند. البته ترفندهای وی نیز نمی‌تواند گروه‌ فک‌ها را به مهارت لازم برای نبرد با کوسه‌ها برساند.

آن‌ها قصد دارند که کمی نبوغ به خرج داده و از هوش و قلب مهریان خودشان، برای بازگردانی آرامش به جامعه زیر دریا کمک کنند. فک‌های دوست داشتنی در این انیمیشن صحنه‌های کمدی و دیالوگ‌های خنده‌داری دارند و یقینا از تماشای آن‌ها لذت خواهید برد. آن‌ها قصد شکست ندارند، اما گروه فک‌ها کار زیادی برای رسیدن به مهارت دارد و برای چنین نبردی هنوز آماده نیستند. آن‌ها باید به صحبت‌های رهبر گروه توجه کرده و آموزش‌های لازم را دریافت کنند. باید منتظر ماند و دید که این نبرد در نهایت چه سرنوشتی خواهد داشت.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن Seal Team 2021»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..