تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت

فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت

این تصور که روزی خواهد رسید که خریدهایمان را با اینترنت انجام دهیم بدون آنکه از خانه خارج شویم شاید برایمان امری دور از ذهن بود. در خانه نشستن و سفارش خرید از مواد غذایی تا پوشاک رویایی بود که بیست سال پیش کسی تصور آن را هم نمی‌کرد.

حالا اما ظرف دو سال گذشته و با همه گیری بیماری کرونا و این روزها سویه های جدیدش خرید اینترنتی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است. احتمالا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که جز مواقع ضروری برای خرید از خانه خارج نمی شوید.

خرید برای خانم‌ها مقوله دیگری است. نگاه کردن به ویترین مغازه ها و فروشگاه خود لذتی فراتر از خرید را برای خانم‌ها به همراه دارد. این روزها شاید کمتر برای خرید به مراکز خرید برویم. بازار مراکز خرید آنلاین داغ تر از هر زمان دیگری است. خرید کردن از فروشگاه های آنلاین عادت جدیدی است که در طی دو سال گذشته تبدیل به بخشی از فرهنگ اقتصادی ما شده است.

از خرید مواد غذایی از سوپر مارکت های آنلاین تا خرید کتاب و لوازم التحریر و البته پوشاک. در این نوشتار قصد داریم تا فروشگاه های اینترنتی که در حوزه پوشاک و لباس زنانه فعالیت می کنند را بررسی کنیم و به نقاوت ضعف و قوت هر کدام به صورت مجزا بپردازیم.

فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت

تخصصی پوشاک بخرید

فروشگاه های مولتی برند همیشه در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارند. چون آنچه خوبان همه دارند را این فروشگاه ها به صورت یکجا دارند و خرید از این فروشگاه ها می‌تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. حضور همه برندها به شکلی متمرکز در یک فروشگاه اینترنتی آن هم با دسته بندی های مشخص که موجب می‌شود به راحتی لباس مد نظر خود را پیدا کنید، یک مزیت است.

برای خرید هر نوع کالایی سعی کنید از وب سایت‌های فروشگاهی تخصصی استفاده کنید، وب سایت‌های فروش جامع مانند آمازون که در سالهای اخیر به صورت مشخص بخش گسترده ای از نیازهای مردم را به خوبی پوشش داده اند، توانسته اند تحولی در حوزه خرده فروشی آنلاین در دنیا ایجاد کنند. دوری از نگاه تخصصی به هر بخش شاید موجب شود تا خریدار و مصرف کننده نتواند به خواست خود به صورت کامل برسد.

بانی مد طی 7 سال گذشته توانسته است تا تحولی شگرف در حوزه فروش آنلاین لباس ایجاد کند. نگاهی تخصصی به یک حوزه مشخص باعث شده است تا جایگاه بانی مد در بازار به عنوان مرجعی تخصصی برای خرید پوشاک، مد و فشن شناخته شود.

در حوزه خرید لباس فروشگاه های اینترنتی متعددی حضور دارند مثل zalando، nordstrom و … هر کدام از این فروشگاه های آنلاین نقاط ضعف و قوت خود را دارند و نمی توان فروشگاهی را به صورت کامل و صد در صدی به عنوان فروشگاهی بی نقص دانست.

بانی مد در ایامی که کرونا موجب شده بود تا خرید از فروشگاه های فیزیکی پوشاک به حداقل خود برسد با راه اندازی کمپین های تخفیف محور و پشتیبانی حرفه ای و حمایت از خریدار توانست جایگاه خود را میان سایر فروشگاه های پوشاک آنلاین در بین خریدار به خوبی تثبیت کند.

فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت

ضعف و قوت برای فروشگاه آنلاین پوشاک

شاید کمتر کاری را بتوانید پیدا کنید تا نقطه ضعفی نداشته باشد. فروشگاه های اینترنتی هم در ایران با توجه به استقبال گسترده در یکی دو سال گذشته در حال بهبود تجربه کاربری خود هستند.

بانی مد

بانی مد در سال های گذشته به عنوان بزرگترین مرکز خرید پوشاک در ایران شناخته شده است. حالا که امکان رفتن به مراکز خرید حضوری مانند سابق فراهم نیست استقبال برای خرید آنلاین پوشاک در میان خانم ها نیز زیاد شده است. خانم ها می توانند در سایت بانی مد کالاهای مورد نیاز خودشان را بررسی کنند و از امکانات سایت بانی مد برای خریدی متفاوت و جذاب استفاده کنند.

استفاده از کمپین های تخفیف محور متعدد، خرید لباس با استفاده از گزینه سایز بندی هوشمند موجب شده است تا کاربر از خرید خود رضایت داشته باشد. در کنار این موارد پشتیبانی بانی مد نشان داده است تا راحتی و آسایش کاربر در درجه اول اهمیت قرار دارد.

فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت

اینکه شما از چه سایتی خرید خود را انجام میدهید در درجه دوم اهمیتی قرار دارد که مهم ترین نکته آن خریدی آسان، با قیمت مناسب و راحت است. فروشگاه های متعددی وجود دارند، که می توانید پوشاک مورد نیاز خود را از آن ها تهیه کنید اما توجه داشته باشید که خرید آنلاین نیازمند پشتیبانی قابل قبولی است، پس سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران به همراه نقاط ضعف و قوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..