تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی IoT Specialization course

اولین رای باشید!

Udemy – IoT Specialization course – Complete Internet of Things

دوره تخصصی اینترنت اشیا

دوره-آموزشی-IoT-Specialization-course

دوره آموزشی IoT Specialization course معرفی مختصری از اینترنت اشیا را همراه با مثال‌هایی در دنیای واقعی به شما ارائه خواهد داد و می‌توانید با چگونگی استفاده از اینترنت و کارکرد آن آشنا شوید. این دوره شما را با بخش‌های ضروری این مفهوم آشنا خواهد کرد و می‌توانید با بردهای اینترنت اشیا، حسگرها و محرک‌ها آشنا شوید. در این دوره شما با هشت پروژه همراه خواهید شد و نحوه استفاده از فضای ابری نیز در این مفهوم آموزش داده می‌شود. در این دوره سخنرانی‌های ویدیویی هم قرار دارد و یک سری مقاله هم در اختیار شما قرار داده می‌شود. این مقاله‌ها درک درستی از اینترنت اشیا برای افزایش دانش را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

info

n this course you all are going to learn about Brief introduction of IoT with real life example and you will get know about What is Internet, how Internet works & more then after this you will understand the necessary part of Electronics, and then you will get to know about IoT boards, sensors and Actuators. after that you are going to learn the programming for IoT board ( Arduino UNO & NodeMCU ) in this you will create 8+ projects and after that you will get know about cloud and how you can use it with IoT and lots more.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی IoT Specialization course»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..