تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Casting Away 0.0.36 – بازی شبیه ساز “جزیره دورافتاده” اندروید + مود

Casting Away v0.0.36 + Mod – بازی مدیریتی و شبیه ساز “جزیره دورافتاده” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Casting Away – جزیره دورافتاده یک بازی ساده اما جذاب و خوش ساخت از استودیوی کره ای Nexelon inc. سازنده بازی هایی مشابه همچون Fishing Life ، Monster Fishing 2021 ، Fishing Season: River To Ocean ، Poly Star : Prince story و A 2048 Fishing است که در قالب یک بازی رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. فارسروید یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر از این استودیو کرده و آن را به صورت رایگان همراه با یک نسخه مود در اختیار شما قرار داده است. با توجه به نام گذاری های بازی های قبلی این توسعه دهنده، می توان دریافت که استودیوی Nexelon علاقه خاصی به ساخت بازی هایی با مضمون ماهیگیری دارد. به نظر می رسد از جایی که بازی های خیلی قوی و خاصی در این زمینه وجود ندارند، این شرکت بازی سازی تصمیم دارد تا این حوزه از سبک بازی های موبایلی را به نوعی به سبک انحصاری خود تبدیل کند تا به بزرگترین و معروف ترین استودیوی بازی سازی در سبک بازی های ماهیگیری تبدیل شود. این مسئله مشخص است که Nexelon در تلاش است تا با ارائه بازی های متنوع با این مضمون، ماهیت سبک بازی های ماهیگیری را به صورت اختصاصی تصاحب کند. بازی Casting Away هم یکی از همین بازی هاست که البته داستان و محتوای نسبتاً متفاوت تری دارد اما همچنان المان اصلی در این بازی هم ماهیگیری است! در ادامه توضیحات بیشتری راجع به داستان و کلیت این بازی می دهیم پس با فارسروید همراه باشید.

Casting Away

Casting Away داستان یک مرد پولدار و موفق که یک ستاره سینمایی است را بازگو می کند. او تصمیم می گیرد تا با جت شخصی اش به تعطیلات برود اما وقتی جت او بله خاطر یک طوفان سهمگین سقوط می کند، او به یک جزیره ناشناس راه پیدا می کند که تا صدها و شاید هزاران کیلومتر اطراف آن هیچ جزیره یا خشکی دیگری وجود ندارد. حالا این مرد در یک جزیره بدون سکنه گیر افتاده و هیچکسی از او خبر ندارد. به همین خاطر تنها راه او تلاش برای بقاء در این جزیره است. بازی Casting Away با اقتباس از فیلم سینمایی معروف Cast Away با بازی تام هنکس که در سال 2000 اکران شده بود ساخته و داستانی مشابه را روایت می کند. شما در طول بازی Casting Away باید تلاش کنید تا با ماهیگیری غذای خود را تأمین کنید. درست است که شما ظاهراً تنها انسان در این جزیره هستید اما حیوانات دیگری هم به این جزیره پا گذاشته اند که مشخص نیست چطور و از کجا به این منطقه راه پیدا کرده اند. شما می توانید آن ها را در یک مزرعه حیواانات جمع آوری کنید و با مدیریت آن ها یک مزرعه کوچک برای خودتان داشته باشید. این جزیره متعلق به شماست و شما می توانید آن را شخصی سازی کنید. ماهیت بازی برخلاف داستان استرس آور و مهیجی که دارد، کاملاً آرامش بخش و سرگرم کننده است. همانطور که گفته شد بازی Casting Away هم ویژگی های زیادی از بحث ماهیگیری دارد. شما می توانید با یک قایق چوبی به دریا رفته و انواع و اقسام ماهی ها را صید کنید یا با ساخت یک آکواریوم به پرورش ماهی های بیشتری بپردازید! بازی Casting Away بخش های جالب و روند سرگرم کننده ای دارد. برای تجربه این بازی می توانید از طریق لینک های مستقیم فارسروید آخرین نسخه معمولی یا مود شده جزیره دورافتاده را دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

تغییرات نسخه 0.0.36 - 3rd map added - Altar Max level expansion - Extended fishing gear max level - Added daily attendance reward - Fixed farm bugs

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Casting Away 0.0.36 – بازی شبیه ساز “جزیره دورافتاده” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..