تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Chameleon Run 2.5.2 – بازی دوندگی “فرار جنون آمیز” اندروید + مود

Chameleon Run v2.5.2 + Mod – بازی جذاب و محبوب فرار جنون آمیز اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Chameleon Run – فرار جنون آمیز بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای دوندگی از استودیوی بازی سازی مطرح Noodlecake Studios Inc برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و جالب است بدانید تا به امروز بیش از یک میلیون بار به فروش رفته و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را نیز کسب کند و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Chameleon‌ Run شما یک دونده را کنترل خواهید کرد که به طور پیشفرض در حال دویدن است و این شما هستید که باید با مکانیزمی که برای کنترل دونده برای شما تعبیه شده است، دونده را در مقابل برخورد با موانع و شکاف های موجود در مسیر محافظت کنید! مسیر بازی به صورت رنگی و کاملا جدا از هم ساخته شده است و شما مجبور به جهش از یک قسمت مسیر به ادامه‌ آن هستید ؛ در طول مسیر تیله هایی شفاف رنگ و کریستال های شیشه ای وجود دارند که باید به آن ها برخود کنید و آن ها را جمع کنید! هر قسمت از مسیر دارای رنگ مخصوص خودش است ؛ مشکی، بنفش و زرد رنگ هایی هستند که این مسیر به خود می گیرد! رنگ های مجاز برای دونده، فقط بنفش و زرد هستند که شما باید در هنگام حرکت برروی مسیر بنفش رنگ دونده‌ خود را نیز بنفش کنید و در هنگام دویدن برروی مسیر زرد رنگ، رنگ دونده‌ خود را به زرد تغییر دهید! این دونده در هنگام دویدن گردوخاکی به جای می گذارد که به رنگ همان لحظه‌ دونده است و بسیار جالب است! اگر از علاقه مندان به بازیهای دوندگی و ران اندروید هستید که علی رغم حجم کم دارای فضای گرافیکی بسیار ساده و مینیمالیستی باشد و بتواند برای ساعت ها و یا حتی روزها سرگرم تان کند به هیچ وجه Chameleon Run را از دست ندهید.

Chameleon Run Android Games

بازی Chameleon Run از محبوب ترین و پر فروش ترین بازیهای دسته بندی آرکید است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه مود حضورتان معرفی کرده ایم! از ویژگی های کلی بازی Chameleon Run نیز می توان به مواردی چون دویدن، پریدن و تعویض رنگ بسیار سریع ؛ کنترلرهای بسیار ساده و کاربرپسند ؛ طراحی عالی مینیمالیستی ؛ صداگذاری هیجان انگیز و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v2.5.2 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Chameleon Run 2.5.2 – بازی دوندگی “فرار جنون آمیز” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..