تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bloodstained: Ritual of the Night 1.34 – بازی اکشن-ماجرایی خون آلود: مراسم شبانه!

Bloodstained: Ritual of the Night v1.34  – بازی اکشن و ماجراجویانه جذاب “خون آلود: مراسم شبانه” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Bloodstained: Ritual of the Night – خون آلود: مراسم شبانه بازی بسیار زیبا و جذابی در سبک اکشن و ماجرایی از شرکت بازی سازی معروف و حرفه ای NetEase Games Global است که به عنوان یک بازی پرمیوم با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. فارسروید این بار نیز به صورت انحصاری اقدام به تهیه، بررسی و ارائه نسخه کامل و خریداری شده این بازی زیبا و مهیج برای شما عزیزان کرده و از دوست داران بازی های اکشن و ماجرایی برای دانلود این عنوان هیجان انگیز و حرفه ای دعوت می کند تا از انتهای همین مطلب آخرین ورژن رسمی بازی را به صورت رایگان و تست شده دریافت کنند. بازی Bloodstained: Ritual of the Night پیش از اینکه بخواهد برای سیستم عامل اندروید عرضه شود، برای کامپیوترهای خانگی منتشر شده بود و محبوبیت زیاد آن باعث شد تا سازندگان، نسخه بازسازی شده آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید به انتشار برسانند. بازی Bloodstained: Ritual of the Night یک عنوان فانتزی با اقتباس از افسانه های محبوب آسیای شرقی است. سبک اصلی روند گیم پلی بازی را می توان Side-scrolling Action RPG دانست. در حقیقت این بازی ترکیبی جذاب از سه سبک اصلی اکشن، ماجرایی و نقش آفرینی است که به خوبی از المان های این سبک ها در آن استفاده شده و باعث شده تا بازی خون آلود (آغشته به خون) خیلی حرفه ای و فراتر از یک بازی معمولی موبایلی به نظر برسد.

Bloodstained: Ritual of the Night

در Bloodstained: Ritual of the Night که به نقل از سازنده آن یک بازی در ژانر Metroidvania (یکی از ژانرهای زیرمجموعه بازی های ماجرایی-اکشن با عناصر فانتزی و حماسی) است. بازی در مورد یک سرزمین افسانه ای است که در قسمتی از آن یک قلعه بزرگ وجود دارد. این قلعه توسط یک شیطان قدرتمند با نفرین های خطرناک تسخیر شده است. شما به عنوان شخصیت اصلی بازی یعنی Miriam که یک قهرمان نفرین شده است ایفای نقش خواهید کرد. Miriam توسط به خاطر یک طلسم شیطانی در حال نابود شدن است. بدن او به صورت آهسته در حال کریستالی شدن است و وقتی که تمام بدن او به کریستال تبدیل شود، او از بین خواهد رفت. به نظر می رسد این شیطان قصد دارد تا با کمک این طلسم اهریمنی انسان ها که دشمنان او هستند را نابود کرده و به بشریت حکومت کند! اما شما تسلیم نشده و تصمیم گرفته به این قلعه بروید و با نابود کردن این شیطان و ارتش او، این طلسم را از بین ببرید و خودتان و بشریت را نجات دهید! مأموریت شما سخت و چالش برانگیز است پس خودتان را برای نبرد با شیطانی که به شکل و شمایل گوناگون تبدیل می شود آماده کنید. همانطور که اشاره شد سبک گیم لی بازی Side-scrolling است. مثل خیلی از بازی های آرکید و پلتفرمر، شما از نمای رو به رو می توانید شخصیت بازی را هدایت کرده و به اطراف (چپ یا راست) حرکت کنید. دکمه های مختلفی برای پریدن، ضربه زدن، تعامل با آیتم ها و استفاده از ابزارها و سلاح ها در بازی وجود دارد. از نظر گرافیکی باید گفت که Bloodstained: Ritual of the Night بسیار جالب و حرفه ای طراحی شده است. سازنده بازی مدعی شده که این بازی با طراحی های کنسولی و جزئیات گرافیکی زیاد ساخته شده است و با توجه به آثاری که قبلاً توسط NetEase منتشر شده است می توان گفت که این ادعا یک ادعای حقیقی است. برای دانلود این بازی حجیم و گرافیکی همین حالا می توانید به قسمت دانلود باکس فارسروید بروید و آخرین نسخه بازی را به صورت رایگان و خریداری شده دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید 7.0 نصب و اجرا می شود. فرمت فایل نصبی apks است که به صورت فشرده برای دانلود عرضه شده – فایل فشرده را استخراج کنید و با برنامه مدیر فایل زد آرشیور روی فایل apks کلیک کنید تا نصب گردد. بازی به صورت آفلاین قابل اجرا است اما ممکن است برای دریافت اطلاعات مراحل نیاز به اتصال به اینترنت باشد. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد. از قسمت تنظیمات می توانید گرافیک کلی بازی را کاهش یا افزایش دهید. تغییرات نسخه 1.34 Dear players, in order to provide you with a better gaming experience, we will update the game within the month. The following will be included in the update: -Added 60 FPS high frame rate mode --Optimized basic control support for controllers and fixed the problem of inconvenient control of map switch when playing with controllers -Optimized the operating system --Fixed known bugs

نقد و بررسی ها 1

5

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bloodstained: Ritual of the Night 1.34 – بازی اکشن-ماجرایی خون آلود: مراسم شبانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..