تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Tap Tap Titan 1.15.21 – بازی شبیه سازی “فکر بکر شیطان” اندروید + مود

Tap Tap Titan – Idle Evil Clicker v1.15.21 + Mod – بازی جالب فکر بکر شیطان اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
درخواستی شما عزیزان

Tap Tap Titan – Idle Evil Clicker – تپ تپ تایتان بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای کلیکی از استودیوی بازیسازی PIXIO برای دستگاه های اندروید است که به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Tap Tap Titan – Idle Evil Clicker به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “وقتی شما به یک تریلیونر تبدیل می شوید، چه کار میکنید!؟ شروع به ساخت یک امپراطوری شیطانی می کنید! پس از اینکه به یک تریلیونر تبدیل شدید، زندگی برایتان خسته کننده میشود! خانه های لوکس، ماشین های رویایی و پول نمی تواند نیازتان را برطرف کند، شما به یک هیجان نیاز دارید، هیجانی که شما را از این حالت خسته کننده خارج کند! تصمیم میگیرید با شیطان همراه شوید و برای سلطه بر جهان تلاش کنید! طیف گسترده ای از شخصیت ها در اختیار شماست تا بتوانید به هدف تان برسید! با کمک ان ها و کلیک های پشت سر هم به The League of Evil کمک کنید تا بتواند بر جهان حمکرانی کند!” اگر به دنبال یک بازی جالب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت پیکسلی برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.

Tap Tap Evil Mastermind

بازی Tap Tap Titan – Idle Evil Clicker تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. یک نکته نیز در این آخر بیان شود که بازی در ابتدا Tap Tap Evil Mastermind نام داشت که هم اکنون اسمش عوض شده است.

تغییرات نسخه 1.15.21 Dear Masterminds, Do you like a tasty beef burger every now and then? How 'bout a fizzy soda to wash it all down? Well look no further! Take control the 70s Diner and become an agent shreddin', burger flippin' evil maniac!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Tap Tap Titan 1.15.21 – بازی شبیه سازی “فکر بکر شیطان” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..