تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : برای همسرتان مهم باشید


برای همسرتان مهم باشید


زندگی > مهارت‌ها – همشهری دو – فاطمه محمدصالحی:
خیلی کارها با حرف زدن درست نمی‌شود. اگر روزی چندبار خودتان یا به‌واسطه دیگران بخواهید به همسرتان نشان بدهید که شما آدم مهمی هستید، کمک زیادی به باور همسرتان نکرده‌اید؛ ضمن اینکه مهم است که همسرتان شما را در زندگی خودش «مهم» بداند زیرا فردی که همسرش را مهم بداند، احساس خوشبختی بیش ازی می‌کند و نسبت به همسرش وفادارتر خواهد بود.

 اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید احساس ارزشمند بودن خودتان را در همسرتان ایجاد کنید به این نکته‌ها توجه داشته باشید:

۱- مردها دلبر می‌خواهند نه دلیر. اگر خانمی مهارت‌های زنانه را کنار بگذارد و مثلا با استفاده از ابزارهایی مثل اهرم فشار، داد و بیداد و… بخواهد نیازهای خود را از همسرش مطالبه کند، در درازمدت حتما نتیجه عکس می‌گیرد چون به فطرت مردانه و قدرت‌طلبی همسرش اهمیت نداده است. در عوض مردی که خودش را نزد همسرش مهم بداند، همه سعی‌اش را می‌کند تا این منبع تأیید را از دست ندهد.
۲- زن‌ها مرد مدیر و مهربان می‌خواهند. برای ارزشمند بودن پیش زن‌ها، نه زن ذلیلی لازم است و نه خشک و طرد‌کننده بودن. زنی که همسرش را یک پناهگاه مطمئن و توانا بداند حاضر نیست دلگرمی همراهی او را از دست بدهد.
۳- قبل از مهم بودن پیش همسرتان پیش خودتان مهم باشید. اجازه دهید همسرتان از نوع رفتار شما با خودتان، نحوه تعامل با شما را یاد بگیرد، مثلا اگر به سلامتی و ورزش خودتان اهمیت ندهید، شاید همسرتان هم دیر یا زود بخواهد شما را در نقشی مثل کیف پول، خدمتگزار و… تلقی کند.
۴- بخندید. خندیدن عشق و شیرینی ایجاد می‌کند؛ پس اگر خنده‌رو بودن برایتان مهم باشد، همسرتان از آنچه خنده شما را از او بگیرد، نگران خواهد شد.
۵- اگر حواستان به اطرافتان و شرایط زندگی‌تان باشد، ناخودآگاه به همسرتان می‌آموزید که زندگی‌تان قانون دارد و شما مراقب همه‌‌چیز هستید.
۶- ارتباط با فامیل هر دو طرف، شما را در چشم همسرتان بزرگ و ارزشمند خواهد کرد. این قانون از‌بین‌رفتنی نیست؛ حتی در این دوره و زمانه هم ارتباط با فامیل‌ها می‌تواند حامی خوبی برای روزهای سخت زندگی‌تان باشد.
۷- در عمل و حرف، از اینکه به همسرتان بگویید برایتان ارزشمند است طفره نروید. همسری که در حد نیازش محبت نبیند، انرژی‌ای برای جبران بهتر و متقابل برای شما ندارد.
۸- قلب همسرتان که می‌خواهید جای عشق به شما باشد، مخلوق خداست؛ یعنی برای اینکه پیش همسرتان مهم باشید سعی کنید خودتان و همسرتان را بیشتر با خدا مأنوس کنید تا نعمت‌های خدا هم به سمت شما سرازیر شود. این قانون به معنی این نیست که مومن‌ها مشکل ندارند بلکه همسرهای مومن تحمل‌شان در برابر مشکلات بیشتر است.

حتما بخوانید :   زیباجو : سایز بندی فک با عمل جراحی

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : برای همسرتان مهم باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..