تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکواندو فینال گرندپری/ یعقوبی به مسابقات ادامه نمی دهد

«بیژن مقانلو» روز شنبه در حاشیه دومین روز این رقابت ها در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: با وجود این که دو تکواندوکار کشورمان به دور بعدی صعود کردند، به منظور جلوگیری از تشدید آسیبی که یعقوبی دارد و اینکه از وی در مسابقات جام جهانی استفاده کنیم، تصمیم گرفتیم تا وی از ادامه رقابت در دور بعدی منصرف شود.
مقانلو تصریح کرد: ابوالفضل یعقوبی با وجود آسیب دیدگی در مسابقات لیگ برتر به رقابت های فینال گرندپری باکو رساندیم، اما تصمیم ما این است که از تشدید آسیب وی جلوگیری و از این تکواندوکار بیشتر در بازی های جام جهانی استفاده کنیم.
مسابقات جام جهانی تکواندو روز دوشنبه با حضور هشت تیم برتر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در باکو برگزار خواهد شد.
به گفته بیژن مقانلو تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با شش تکواندوکار حضور خواهد داشت.
وی در باره آسیب بهنام اصبقی تکواندو کار وزن منهای 68 کیلوگرم در رقابت های فینال گرند پری توضیح داد: در جام جهانی باکو، «مهدی جلیلی» جایگزین وی خواهد بود.
خاورم ** 337**1545

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکواندو فینال گرندپری/ یعقوبی به مسابقات ادامه نمی دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..