تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان فردا با سه دیدار پیگیری می شود

در حال حاضر تیم های آینده سازان میهن نجف آباد با 19 امتیاز، شهرداری با 18 امتیاز و شهرداری سیرجان با 17 امتیاز از هفت دیدار انجام شده به ترتیب رده اول تا سوم جدول رقابت های فوتبال زنان را در اختیاردارند.
نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان روز گذشته (جمعه ) به میزبانی ارومیه بین تیم های همیاری آذربایجان غربی و پالایش گاز ایلام انجام شد و تیم مهمان توانست با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست دهد.
برنامه سه دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است :‌
هفته دهم – یکشنبه 21 آذر ماه – ساعت 10 صبح
-شهرداری بم - آینده سازان میهن نجف آباد
- ذوب آهن اصفهان - شهرداری سیرجان
- قشقایی شیراز - راه یاب ملل سنندج
براساس این گزارش هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال زنان کشور روز جمعه (26 آذرماه ) با انجام چهار دیدار در اهواز، ایلام، ‌اصفهان و سنندج پیگیری می شود.
ورزشی **1828 –خبرنگار:خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:لی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان فردا با سه دیدار پیگیری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..