تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت صیاد و شکارچی متخلف در بروجرد دستگیر شدند

مصطفی مصطفی وند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در روستاهای فیال، نصیرآباد و شب ماه از توابع اشترینان توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بروجرد شناسایی ودستگیر شدند.
وی اضافه کرد: چهار نفر از این افراد اقدام به صید سهره نموده که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بروجرد دستگیر و تعداد 6سهره صید شده در طبیعت رها سازی شدند.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد اظهارکرد: همچنین یک صیاد متخلف نیز در حین ماهیگیری توسط نیروهای این اداره دستگیر شد.
مصطفی وند ادامه داد: چهاد عدد تور صیادی و 6عدد قفس نیز از متخلفان کشف و ضبط شده که پرونده این افراد برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع می شود.
وی همچنین از کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از2 شکارچی در منطقه خبر داد و یادآور شد: پرونده این افراد متخلف نیز برای رسیدگی در اختیار مراجع قضایی قرار می گیرد.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد تاکید کرد: نیروهای یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی در مناطق و زیستگاه های جانوری حضور داشته و با هر گونه سوء استفاده، صید و شکار غیر مجاز به شدت برخورد خواهد کرد.
7273/3031
خبرنگار:آتوسا آزرم** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت صیاد و شکارچی متخلف در بروجرد دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..