تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات 2 میلیون و 242 هزار دلاری رب گوجه فرنگی از استان زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ازصادرات 2 میلیون و 242 هزار دلاری رب گوجه فرنگی از استان زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، طی هشت ماهه نخست  امسال بالغ بر یک هزار و 566 تن رب گوجه فرنگی استان زنجان صادر شده است.
 
عبدالله جعفری با بیان اینکه ارزش مجموع رب گوجه فرنگی صادر شده از استان زنجان 2 میلیون و 242 هزار دلار برآورد شده است، افزود: روسیه، عراق، افغانستان و آذربایجان از جمله کشورهای مقصد صادراتی رب گوجه استان را تشکیل می دهند.
 
وی ارزش ریالی رب گوجه فرنگی صادر شده از استان را نیز بیش از 69 میلیارد و 281 میلیون ریال عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات 2 میلیون و 242 هزار دلاری رب گوجه فرنگی از استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..