تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس عجیب و تأسف بار از راهروهای ورزشگاه آزادی پس از بازی دیروز

تاریخ نشر : شنبه 20 آذر 1395 مشاهده : 23 سایر اخبار ورزشی RSS

عده ای از تماشاگرنماها در حرکتی از پیش طراحی شده پرچم کشور بیگانه را برای شادمانی هواداران تیم میهمان به ورزشگاه آزادی بردند.

عکس عجیب و تأسف بار از راهروهای ورزشگاه آزادی

عکس عجیب از راهروهای ورزشگاه آزادی

روز گذشته پس از پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال، در حرکتی که از پیش طراحی شده بود، تعدادی از تماشاگرنماها برای فتنه انگیزی در ورزشگاه آزادی پرچم کشور آذربایجان را بالا آوردند تا با آن خوشحالی کنند.
 
بدون شک مردم کشورمان علی الخصوص آذری زبان های عزیز همانقدر که در خصوص شعار منحوس خلیج ع ر ب ی حساس هستند، اینگونه مسائل را نمی پذیرند و خواستار برخورد با عوامل این جنایت خواهند بود.
 
خوب است مسئولان برگزاری بازی ها از قبل خود را آماده برخورد با اینگونه حرکت های فتنه برانگیز بکنند تا شاهد تکرار این فجایع نباشیم.

عکس عجیب از راهروهای ورزشگاه آزادی

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

سلفی احسان علیخانی و دوستان معروفش در ورزشگاه آزادی +عکس

دختر پرسپولیسی دوآتشه که قاچاقی به سکوهای ورزشگاه آزادی رسید +عکس 

انفجار عجیب نارنجک در ورزشگاه آزادی + تصاویر

کری خوانی دو دختر جوان در ورزشگاه آزادی + عکس

یک خبر مهم از ورزشگاه آزادی بعد از 53 سال!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس عجیب و تأسف بار از راهروهای ورزشگاه آزادی پس از بازی دیروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..