تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Town Rush 67 – بازی استراتژیکی “حمله به شهر” اندروید + مود

Town Rush v67 + Mod – بازی استراتژیکی و رقابتی “حمله به شهر” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Town Rush – حمله به شهر نام یک بازی ساده اما بسیار سرگرم کننده و زیبا در سبک عناوین استراتژیکی از استودیوی نوپای FIRE STUDIOS ترکیه ای است که در قالب یک بازی رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. فارسروید مثل همیشه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی این بازی را نیز به شکل انحصاری خدمت شما عزیزان ارائه می کند و آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده تقدیم تان می کند. بازی Town Rush از جمله بازی هایی است که می تواند با سادگی تمام شما را حسابی سرگرم کرده و توانایی های شما را در یک بازی استراتژیکی به چالش بکشد. با اینکه ماهیت بازی ساده به نظر می رسد و روند آن هم هیچ پیچیدگی خاصی ندارد، اما باید گفت که این بازی فقط با تصمیمات و عکس العمل های حساب شده شما پیش خواهد رفت. به همین خاطر است که سازنده بازی برای توصیف ساده آن گفته که یادگیری بازی راحت اما موفقیت در آن چالش برانگیز است. بنابراین به هیچ وجه ظاهر ساده و کارتونی بازی را به حساب آسان بودن و پیش پا افتاده بودن آن نگذارید.

Town Rush

بازی Town Rush شما را در نقش یک فرمانده قرار می دهد. جایی که شما باید با تصمیمات مهم خود به دو هدف اصلی برسید. هدف اول مستحکم کردن برج های شهر خودتان و هدف دوم نابود کردن برج های شهر دشمن! برای رسیدن به این دو هدف شما باید به طور دقیق و محاسبه مناسب منابع خود را خرج کنید. منابع شما که به صورت مقطعی افزایش می یابند از دو طریق قابل استفاده هستند. شما می توانید در بازی Town Rush منابع خود را برای به کارگیری نیروها و یا بهبود ساختمان ها به کار ببرید. هر ساختمان از قسمت های زیادی که روی یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده است. هر تعداد مشخصی منابع برای افزودن به تعداد قسمت های موجود روی ساختمان ها مشخص شده است و شما می توانید با صرف هزینه مشخص شده یک بخش جدید به بخش های قبلی روی ساختمان های خود اضافه کنید. با اضافه شدن هر بخش روی بخش های قبلی ساختمان شما بلندتر و مستحکم تر می شود. از طرف دیگر برای به کارگیری هر نیرو یا سرباز هم باید تعداد مشخصی از متابع خود را صرف کنید. سربازها بعد از آماده شدن توسط شما به صورت خودکار به سمت ساختمان های دشمن هجوم می برند و هر کدام از آن ها یک بخش از روی ساختمان دشمن را از بین برده و باعث ضعیف شدن آن ها می شوند. روند بازی در این دو قسمت در جریان خواهد بود اما فراموش نکنید که دشمن شما هم همین کارها را خواهد کرد و با ارسال نیرو به سمت ساختمان های شما سعی بر غلبه و شکست دادن شما خواهد داشت. حفظ تعادل و استفاده صحیح از منابع محدود مهم ترین مسئله در بازی Town Rush است که بدون توجه داشتن کافی به آن نمی توانید رقابت ها را با موفقیت انجام دهید. اگر به دنبال یک بازی رقابتی کم حجم و ساده اما سرگرم کننده و چالش برانگیز هستید، بازی Town Rush ارزش تجربه کردن دارد. برای دریافت آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی و مود شده می توانید به دانلودباکس فارسروید بروید و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود آن کنید.

تغییرات نسخه 67 Gameplay improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Town Rush 67 – بازی استراتژیکی “حمله به شهر” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..