تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال – السد؛ 18 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۴۳۸۷۷۱

۵۵  بازدید

سرانجام بعد از مدت ها گمانه زنی در خصوص پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2017 تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

ورزش سه: در شرایطی که قرار است تا چند روز دیگر مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شود شبکه الکاس قطر با بیان این که رقبای دو نماینده این کشور در پلی آف مشخص شده اند از رویارویی الجیش با بنیادکار ازبکستان و السد با استقلال ایران خبر داد.

در خبری که شبکه الکاس روی خروجی خود در فضای مجازی قرار داد آمده است:« الجیش نماینده اول قطر در پلی آف بنا به قوانین مسابقات میزبان بنیادکار ازبکستان خواهد بود و روز هفته فوریه در دوحه باید از رقیب سرسخت خود پذیرایی کند ضمن این که السد هم باید در مصافی دشوار مسافر تهران شده و در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سرشناس و پرافتخار آسیا یعنی استقلال ایران قرار بگیرد».

به این ترتیب با توجه به این که دو نماینده از یک کشور نمی توانستند مقابل هم صف آرایی کنند شبکه الکاس از قول منابع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا تمامی گمانه زنی های چند روز گذشته در محافل خبری ایران را تایید کرد تا استقلال و منصوریان برای ورود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز 18 بهمن ماه 95 به مصاف تیم قدرتمند السد با ستاره های سرشناس خود از جمله مرتصی پورعلی گنجی و ژاوی هرناندز اسپانیایی برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال – السد؛ 18 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..