تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهام در تعداد تماشاگران استقلال و تراکتور

کد خبر: ۴۳۸۷۰۱

۲۶۱  بازدید

اختلاف معنادار عدد اعلام شده از سوی سامانه بلیط فروشی با تعداد حاضران در ورزشگاه ابهام های زیادی را در این باره ایجاد می کند.

ورزش سه: سامانه بلیط فروشی ورزشگاه آزادی روز گذشته بعد از پایان بازی عددی از حاضران در ورزشگاه اعلام کرد که برای بسیاری جای تعجب داشت. این سامانه که مسئولیت بلیط فروشی ورزشگاه آزادی را بر عهده دارد، بعد از پایان بازی حاضران در ورزشگاه را 32223 نفر اعلام کرد که این رقم با عدد 55 هزار نفری که از بلندگوی ورزشگاه آزادی اعلام شد، تفاوت چشمگیری دارد.
 ابهام در تعداد تماشاگران استقلال و تراکتور سامانه بلیط فروشی ورزشگاه آزادی طرفداران تراکتورسازی حاضر در ورزشگاه را 6100 نفر اعلام کرد که تصاویر تلویزیونی نشان می دهد تعداد هواداران تراکتور قطعا بیشتر از این عدد است تا صحت ادعای این سامانه بلیط فروشی مورد سوال قرار بگیرد. البته تعداد هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه نیز با عدد 27 هزار نفر اعلام شده، تفاوت زیادی دارد. نکته ابهام برانگیز در این میان اما درآمد باشگاه ها از بلیط فروشی ورزشگاه در این بازی است. در حالیکه سامانه بلیط فروشی مدععی شده تعداد بلیطهای فروش رفته با حاضران در ورزشگاه نزدیک به 20 هزار نفر اختلاف دارد و این موضوع باید مشخص شود که این اختلاف 20 هزار نفری برای باشگاه های فوتبال که نیاز مبرمی به درآمد بلیط فروشی دارند، چگونه محاسبه خواهد شد؟

آیا این سامانه درآمد حاصل از 32 هزار بلیط فروش رفته مورد ادعای خود را برای تسویه حساب با باشگاه ها مد نظر قرار خواهد داد و اگر این اتفاق رخ دهد تکلیف عدد 55 هزار نفر چه خواهد شد؟ به نظر می رسد با توجه این اختلاف بزرگ میان اعداد اعلام شده از سوی ورزشگاه آزادی که به واقعیت بیشتر نزدیک است با عدد اعلام شده از سوی این سامانه، باید سازمان لیگ برای شفاف سازی درآمد مهم باشگاه ها از بلیط فروشی اقدام به ارائه توضیحی دقیق برای این موضوع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهام در تعداد تماشاگران استقلال و تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..