تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان روزهای خوش سرباز فراری فوتبال ملی!

کد خبر: ۴۳۸۷۵۸

۳۳۴  بازدید

سرانجام موعد برگشت برای مهرداد پولادی فرا می‌رسد. او که رفتن به خدمت سربازی را تمکین نکرد و قید ماندن در ایران را زد ، حالا احتمالا در فوتبال قطر هم جایی نخواهد داشت.

خبرآنلاین: مهرداد پولادی دفاع چپ فیکس تیم ملی در جام جهانی 2014 بی شک نمونه یکی از آنهایی است که فقط در لحظه تصمیم می گیرند و به منفعت شخصی آن لحظه شان فکر می کنند. او بی شک ستاره تیم ملی و پدیده ایران در جام جهانی بود. بازیکنی که کارلوس کی روش برای ایستادن به پایش هزینه های زیادی داد. یاری که پست بازی اش را تغییر داد و به سختی در ترکیب تیم ملی جایش انداخت اما مهرداد چه کار کرد؟ درست بعد از جام جهانی و زمانی که مشخص شد کارت پایان خدمتش مشکل داشته است ، به جای تمکین از قانون و پذیرش اشتباهش ، سعی کرد از قانون فرار کند. دو سالی را در قطر بازی کرد  تا به جای رسیدن به رده های بالای فوتبال ملی ، حالا یک بازیکن معمولی در پایین ترین سطح فوتبال قطر تبدیل شود. حالا اما سایت کورا از این نوشته که برای همان دسته پایین تر لیگ قطر هم دیگر روی مهرداد حساب نمی کنند.


این سایت عربی نوشته است مهرداد یکی از 7 بازیکنی است که در لیگ ستارگان قطر ، در نیم فصل ، مازاد بر نیاز تشخیص داده می شوند. مهرداد در ماه های گذشته ، چندباری از احتمال برگشتش گفته است.


او بی شک هر زمانی برگردد ، برایش یک فرصت بزرگ برای تمکین از قانون است. تمکین از قانونی که حالا دیگر مثل گذشته برایش سهل نمی گیرد. او که با اشتباهش در بازی عراق در جام ملتها ، آرزوهای یک کشور را بر باد داد ، تمام این مشکلات را به این دلیل رقم زد که نخواست اتباهش را بپذیرد و از قانون تمکین کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان روزهای خوش سرباز فراری فوتبال ملی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..