تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد! عکس -

ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد عکس

ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد! عکس - ایرینا شایک, بارداری ایرینا شایک, ایرینا شایک و بردلی کوپر, ایرینا شایک و رونالدو, باردار شدن ایرینا شایک

آکاایران: ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد! عکس

ایرینا شایک مدل سرشناس و 30 ساله از بردلی کوپر بازیگر هالیوودی باردار شد.

ایرینا شایک باردار شد

به گزارش آکاایران: ایرینا شایک مدلی است که بخاطر رابطه و نامزد بودنش با کریستیانو رونالدو در سال های گذشته به شهرت زیادی رسید.

این مدل 30 ساله پس از جدایی از رونالدو رابطه عاشقانه ای را با بردلی کوپر بازیگر 41 ساله و سرشناس هالیوودی آغاز کرد.

این زوج جدید بایکدیگر زندگی می کردند و در این مدت نیز رابطه عاشقانه ای را تجربه کرده اند.

حالا خبر می رسد که آنها بزودی صاحب اولین فرزند خود خواهند شد!

ایرینا شایک در چند روز گذشته در یکی از فشن شو های پاریس حاضر شد و درحالی برروی صحنه حضور داشت که تغییر ظاهری در اندام او کاملا به چشم می آمد.


بارداری ایرنا شایک از بردلی کوپر

,ایرینا شایک, بارداری ایرینا شایک, ایرینا شایک و بردلی کوپر,[categoriy] ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد عکس

با اینکه ایرینا شایک و بردلی کوپر درباره این خبر سکوت کرده اند اما طبق خبرهای منتشر شده ایرینا شایک در سه ماهه دوم بارداری اش می باشد.
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی آکا ایران
اختصاصی آکا ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرینا شایک مدل سرشناس از بردلی کوپر باردار شد! عکس -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..