تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flight Simulator Advanced 2.0.9 – بازی شبیه ساز پرواز پیشرفته + مود + دیتا

Flight Simulator Advanced v2.0.9 + Mod – بازی شبیه ساز پرواز پیشرفته اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Flight Simulator Advanced – شبیه ساز پرواز پیشرفته عنوان یک بازی سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Panagiotis Drakopoulos برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، بازی پیش رو یک بازی شبیه ساز پرواز است. شاید تا همین چند سال پیش هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که بازی های شبیه سازی به پلتفرم های موبایلی بیایند. چراکه بازی های شبیه سازی به خاطر اینکه نیازمند پردازنده های پرقدرتی بودند معمولاً برای کامپیوتر ها عرضه می شدند. اما با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته اسمارت فون ها قدرتمند تر شدند و اکنون همه چیز تغییر کرده است. بسیاری از استودیو های بازی سازی و توسعه دهنده های بازی های موبایلی سعی کرده اند بازی های با کیفیتی را عرضه کنند و هرچند هنوز هم این مسیر ادامه دارد و تا رسیدن به ایده آل زمان بیشتری نیاز است، امروزه بازی های شبیه سازی موبایلی تحول عظیمی به وجود آورده اند و بسیاری از آنها چیز جدیدی برای عرضه کردن دارند. Flight Simulator Advanced یکی از همین بازی هاست که با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده تجربه منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. این بازی طیف وسیعی از امکان ها را در اختیار تان قرار می دهد و بدون شک به این بازی علاقه مند خواهید شد. در حال حاضر عنوان های شبیه سازی پرواز با هواپیمای زیادی در مارکت اندروید وجود دارند. برخی از آنها اصلاً به واقعیت نزدیک نیستند و بیشتر آرکید هستند تا یک شبیه ساز. برخی از آنها هم کمی به واقعیت نزدیک تر هستند و لذت پرواز را به خوبی القا می کنند اما هنوز هم از واقعیت فاصله زیادی دارند.

Flight Simulator Advanced

اما برخی از بازی ها همانند Flight Simulator Advanced با یک فیزیک بسیار واقعگرایانه حس یک پرواز بی نقص و تقریباً همه چیز تمام را به شما منتقل می کنند. البته باید گفت برای بازی کردن نیاز به مطالعه کتاب پرواز ندارید اما در بازی با کابین خلبان به طور کامل تعامل خواهید داشت و می توانید همه چیز را در دستان خودتان حس کنید. در بازی مراحلی تحت عنوان مراحل آموزشی برای انواع و اقسام هواپیما ها مثل A320, B737, B777, A330, A343, A346, A380, A350 وجود خواهد داشت که به شما کمک می کند بر تمام مکانیزم ها مسلط شوید. این مراحل شامل نحوه استارت، خزش و تاکسی کردن، قرار گیری در باند پرواز، تیک آف، اوج گرفتن، و در نهایت نشستن می شوند. البته بخش های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که باید آنها را هم یاد بگیرید اما در این مطلب از آنها صرف نظر می کنیم. پس از اینکه مراحل آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشتید می توانید وارد بخش ها و مراحل اصلی شوید و به یک خلبان حرفه ای تبدیل شده و آسمان را مغلوب خودتان کنید. به محض اینکه وارد آسمان بازی شوید متوجه زیبایی و جذابیت و تفاوت بازی خواهید شد و به چیزی به جز لذت پرواز فکر نمی کنید. عمق بازی در اینجا به چشم می آید و می توانید از زوایای دید مختلف کابین، دماغه، بال، برج مراقبت، فقط به نظاره محیط زیبای اطراف تان بپردازید. Flight Simulator Advanced  توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم فارسروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر از این بازی خوشتان آمده است می توانید همین حالا نسخه اصلی و نسخه مود شده آن را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.panosDrak.FlightSimFree را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات نسخه 2.0.9 تغییراتی در دسترس نیست

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flight Simulator Advanced 2.0.9 – بازی شبیه ساز پرواز پیشرفته + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..