تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس لپ‌تاپ ZenBook UX310UQ با سی‌پی‌یو کبی لیک ارایه می‌کند

شرکت ایسوس خود را برای ساخت و عرضه لپ‌تاپ جدیدی از مجموعه ZenBook در مدل UX310UQ به همراه موتور پردازنده کبی لیک آماده می‌کند.

مجموعه محصولات ایسوس زن بوک در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین اولترابوک‌های موجود به شمار می‌آیند. هرچند در زمینه طراحی این محصولات بهبودها و اصلاحات چشمگیری اتفاق نیفتاده است؛ لپ‌تاپ‌های زن بوک همچنان بسیار درخور توجه هستند و البته اگر سی‌پی‌یوهای کبی لیک در آنها به کار برده شود به حتم بهتر هم خواهند شد.

شرکت تایوانی ایسوس هم‌اکنون در حال آماده شدن برای راه‌اندازی مدل UX310UQ زن بوک است که انتظار می‌رود در آن پردازشگر Intel Core i7 7500U، کارت گرافیک GeForce 940MX 2 GB، هشت گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت)، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع M.2 SSD و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی ۱۰۸۰p و باتری با عمر مفید ۹ ساعت به کار گرفته شود.

ایسوس امیدوار است که چنین لپ‌تاپی را به زودی با قیمت ۱۰۰۰ دلار آمریکا روانه بازارهای جهانی کند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس لپ‌تاپ ZenBook UX310UQ با سی‌پی‌یو کبی لیک ارایه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..