تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صندلی غذای کودک

صندلی غذای کودک

حضور یک صندلی غذای کودک از زمانی که کودک شروع به غذا خوردن و امتحان کردن طعم‎‌های متفاوت غذا‌های مختلف می‌کند، تا زمانی که آداب درست نشستن و غذا خوردن را به طور کامل فراگیرد به شدت نیاز بوده و می‌تواند در این زمینه بسیار مثمرثمر واقع شود.

در حقیقت این صندلی‌‎‌ها با وادار کردن کودک به نشستن در یک جای ثابت برای غذا خوردن می‌توانند خیلی زود برخی از عادات صحیح غذایی را به وی القا کرده و از احتمال ایجاد عادات غلطی همچون راه رفتن در حین غذا خوردن و یا غذا خوردن در بخش‌‎‌های مختلف خانه، جلوگیری به عمل آورند.

اما تهیه یک صندلی غذای کودک مناسب که از کیفیت خوبی نیز بهره‌‎مند باشد، نیازمند بررسی انواع این صندلی‌‎‌ها و آشنایی با نکات متفاوتی در خصوص نحوه‌‎ی انتخاب و خرید بهترین محصول موجود می‌‎باشد.

صندلی غذای کودک

انواع صندلی‌‎‌های غذای کودک

مدت زمان زیادی از ساخت اولین صندلی غذا خوری کودک می‌‎گذرد. این صندلی‌‎‌ها از آن زمان تاکنون دچار تغییر و تحولات زیادی شده و در برند‌ها و مدل‌‎‌های متفاوتی در بازار عرضه شده‌‎اند. تنوع این صندلی‌‎‌ها به قدری بوده که تقریباً پاسخ گوی نیاز همه‌‎ی افراد با سلایق مختلف هستند و هر فرد با جستجو در میان این محصولات می‌تواند به گزینه‌‎ی دلخواه خود دسترسی پیدا نماید.

* صندلی‌ ‎‌های غذای کودک سنتی

صندلی غذای کودک سنتی از طرح ساده‎‌ای بهره‌‎مند بوده و فاقد امکانات متفاوتی که در نسل‌‎‌های جدید صندلی‎‌های کودک شاهد آن هستیم، می‌‎‌باشد. اما علی‌رغم طراحی ساده‌‎ی این محصولات، احتمال آسیب دیدن و ایجاد خرابی در آن پایین بوده و می‌توان از آن به عنوان یک صندلی غذای کودک ارزان قیمت و باکیفیت که از دوام و عمر مطلوبی برخوردار است یاد کرد.

* صندلی غذای چند منظوره

صندلی غذا خوری کودک چند منظوره از جمله محصولات پرطرفدار و کاربردی هستند که می‌توانند در سنین متفاوتی مورد استفاده‌‎ی کودکان قرار بگیرند. این صندلی‌‎‌های غذا با امکان جداسازی سینی و تنظیم ارتفاع صندلی و خود میزغذا خوری قابلیت هماهنگ کردن کودک با ارتفاع دلخواه را ایجاد کرده و امکان غذا خوردن کودک در کنار والدین، بر سر یک میز را فراهم می‌‎آورد.

* صندلی‎‌های غذا خوری متصل شوند به میز غذا خوری

صندلی غذا خوری کودک مدل متصل شونده به میز، امکان اتصال مستقیم صندلی به میز و به ارتفاع دلخواه را فراهم آورده و کمک می‌کنند تا کودک با قرار گرفتن در یک ارتفاع متناسب، در کنار دیگران به صرف غذا بپردازد. اتصال این صندلی‌‎‌های به میز توسط گیره‎‌های تعبیه شده در کنار آن صورت می‌گیرد.

به طوریکه صندلی هیچگونه پایه‎‌ای نداشته و تنها توسط گیره‌‎‌های متصل به میز به حالت معلق می‌‎‌ماند. از همین‌رو خرید این صندلی تنها برای کودکانی که حداکثر وزن ۱۶ کیلوگرم را دارند، مناسب می‌‎باشد.

صندلی غذای کودک

* صندلی‌‎‌های غذا خوری قابل تنظیم

یکی دیگر از صندلی‌‎‌های پیشرفته‌‎ی غذای کودک صندلی‌‎قابل تنظیم می‌‎باشد. این صندلی غذای کودک امکانات متنوعی را در اختیار کودک قرار داده و کمک می‌کند تا در سنین متفاوت با وضعیت‌‎‌های جسمی متفاوت، با آرامش بیشتری غذای خود را میل نماید.

دراین محصول امکان تنظیم ارتفاع صندلی و میز غذا وجود داشته و فرد می‌تواند به راحتی با تنظیم شیب آن و البته هماهنگی قسمت قرار‌گیری پا، راحتی بیشتری را برای کودک خود ایجاد نماید. اما در کنار تمام امکانات و مزایای صندلی‌‎‌های قابل تنظیم، این صندلی‌‎‌ها فضای به نسبت زیادی را اشغال نموده و از قیمت بالاتری نیز برخورداراند. به همین دلیل اگر به دنبال صندلی غذای مقرون به صرفه و جمع شونده هستید این وسیله نمی‌تواند گزینه‎‌‏ی مناسبی تلقی شود.

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین صندلی‎‌ غذا

در انتخاب بهترین صندلی غذای کودک فاکتور‌های ارزشمندی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این فاکتور‌ها می‌توان درصد موفقیت خرید را افزایش داده و محصولی که مدنظر است را باکیفیت و قابلیت بهتری تهیه نمود.

* ایمن بودن صندلی‎‌ غذا

امنیت و سلامت کودک از جمله اصولی است که در تهیه و انتخاب صندلی غذای کودک می‌بایست توجه ویژه‌‎ای به آن صورت پذیرد. در حقیقت صندلی غذای مدنظر می‌‎بایست به گونه‌‎ای باشد که جنب و جوش کودک و یا جابجایی وی منجر به افتادن آن نشده و تحمل وزن او را داشته باشد. به طوریکه بتوان با آرامش خیال بیشتری کودک خود را درون آن قرار داد.

* قابلیت شستشوی صندلی غذا

کودک در شروع یادگیری مهارت خوردن غذا و نشستن بر سر میز، به غذا‌ها به چشم ابزار بازی نگاه کرده و آن‌‎‌ها را بر روی صندلی خود پخش می‌کند که این موضوع منجر به ایجاد کثیفی در صندلی خواهد شد. این درحالی است که برخی از صندلی‌‎‌های غذای کودک از پارچه‌‎‌ها و اجناسی تشکیل یافته‌‎اند که امکان شستشوی آن‌‎‌ها وجود نداشته و در صورت ریختن غذا و ایجاد لک چاره‌‎ای برای حذف آن لکه از روی صندلی نیست. بنابراین اگر به تمیزی صندلی غذای کودک و حفظ ظاهر آراسته‌‎ی آن اهمیت می‌‎دهید حتماً به سراغ صندلی‎‌هایی که از قابلیت شستشو بهر‎‌مندند بروید.

* راحتی صندلی کودک

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب و خرید بهترین صندلی غذای کودک اهمیت ویژه‎‌ای پیدا می‌کند میزان راحتی صندلی مدنظر می‌‎باشد. در حقیقت برخی از صندلی‌‎‌های غذای کودک به دلایل متفاوتی چون عدم برخورداری از تشک مناسب و راحت و یا قرار‌گیری صندلی در زوایای نادرست منجر به ناراحتی و نا آرامی کودک می‌شوند که مسلماً خرید چنین صندلی‌هایی نمی‌تواند گزینه‌‎ی مناسبی باشد.

صندلی غذای کودک

توجه به امکانات صندلی کودک

صندلی‎‌های غذای کودک بسته به نوع خود از امکانات متفاوتی بهرمند بوده و برای کودکانی با سنین متفاوت با وزن مختلف طراحی می‌‎شوند. از همین‌رو حتماً در انتخاب صندلی غذای کودک مدنظر خود سن و وزن کودک و البته امکاناتی که از آن انتظار دارید را بررسی نمایید تا به مناسب‎‌ترین گزینه دسترسی پیدا کرده و از امکانات محدود صندلی غذای کودک خود و یا حتی برعکس حضور امکانات بی‌فایده در آن پشیمان نشده و همواره از محصول مدنظر خود با رضایت بیشتری استفاده نمایید.

توجه به قیمت صندلی‎‌های غذای کودک

امکانات متفاوت صندلی‌‎‌های غذای کودک و تولید این محصولات توسط برند‌های متفاوت سبب شده تا در مراکز فروش این صندلی‎‌ها با قیمت‌‎‌های متعددی روبرو باشیم. با توجه به این امر توصیه می‌شود که پس از در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز خود به سراغ محصولاتی متناسب با بودجه‌‎ی خود رفته و آن‎‌ها را از مراکز مورد اطمینانی که به فروش منصفانه وعادلانه صندلی غذای کودک می‌‎‌پردازند، تهیه نمایید.

در صورت تمایل به خرید صندلی غذای کودک و مشاهده‌‎ی برند‌ها و مدل‌‎‌های متنوع این محصولات می‌توانید به سایت www.bodonini.com مراجعه نموده و محصولات دلخواه خود را از میان دسته‌بندی‌‎‌های متنوع این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

این مرکز با عرضه‌‎ی اینترنتی انواع و اقسام محصولات مورد نیاز سیسمونی، شرایط آسانی را برای خرید اقلام مورد نیاز فراهم آورده تا بانوان باردار و دیگر افرادی که فرصت کافی به جهت خرید حضوری و بازدید از مغازه‎‌های مختلف را در اختیار ندارند، به راحتی بتوانند به این محصولات دسترسی پیدا نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صندلی غذای کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..