تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه وسایل الکترونیکی خانگی را توسط استابلایزر محافظت نماییم؟

چگونه وسایل الکترونیکی خانگی را توسط استابلایزر محافظت نماییم؟

استفاده از استابلایزر بهترین راه برای کنترل نوسانات برقی در وسایل الکترونیکی خانگی می باشد. این وسیله کمک می‌کند تا شما بدون قطعی وسایل برقی خودتان آنها را در برابر خطرات ناشی از نوسانات برق محافظت کنید و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری به عمل آورید.

وسایل برقی از جمله مهم ترین و گران قیمت ترین وسایل خانگی محسوب می‌شوند. وسایل برقی در مقابل نوسانات ناشی از برق بیشترین آسیب را دارند اما متاسفانه هیچ ضمانت نامه‌ای آسیب‌های ناشی از نوسانات برقی را پوشش نمی دهند.

این در شرایطی است که متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در تامین برق در کشور ما وجود دارد، احتمالاً نوسانات برقی زیادی را در آینده شاهد خواهیم بود همانطور که در تابستان گذشته با قطعی های گاه و بی گاه برق روبرو شدیم. طبیعتاً در چنین شرایطی باید به دنبال راهکاری برای مقابله با نوسانات برقی و خطرات آنها بود.

بسیاری از مردم در این شرایط به سراغ محافظ ها می‌روند اما به این نکته توجه ندارند که محافظ صرفاً وظیفه قطع برق را بعد از افت شدید ولتاژ آن بر عهده دارد و همین قطع برق ناگهانی هم می تواند خطراتی برای وسایل ایجاد کند. بهترین گزینه ای که برای مقابله با نوسانات ولتاژ وجود دارد استابلایزر است.

با وجود این دستگاه قرار نیست وسایل برقی شما از کار بیافتند بلکه این دستگاه ها کمک می‌کنند نوسان ولتاژ در حد مناسب تنظیم شود. در واقع این دستگاه ها زمانی که ولتاژ دچار افت می شود آن را تقویت می کند و زمانی که افزایش ولتاژ خطرساز می شود نسبت به کاهش آن اقدام می‌کنند. قطعاً وجود استابلایزر خانگی می‌تواند برای شما فواید زیادی داشته باشد.

چگونه وسایل الکترونیکی خانگی را توسط استابلایزر محافظت نماییم؟

استابلایزر

مزایای استفاده از استابلایزر

استفاده از استابلایزر های مختلف مزایایی برای شما به همراه دارد. در ادامه این مزایا را با هم بررسی می‌کنیم:

* قطعاً اولین مزیت بزرگ این دستگاه‌ها در مقابله با خرابی وسایل برقی که بر اثر نوسانات ولتاژ رخ می‌دهد است. این دستگاه‌ها همانطور که خدمتتان در ابتدای مطلب هم عرض کردیم، باعث می شوند در هر زمان شما بتوانید از وسایل برقی منزل خودتان استفاده کنید.

* مزیت دوم که استابلایزر خانگی برای ما به همراه دارد کاهش هزینه های مربوط به خرید وسایل برقی جدید است. در واقع وقتی شما بتوانید از وسایل قدیمی خودتان به خوبی محافظت کنید دیگر نیازی به این نخواهید داشت که برای خرید وسایل جدید هزینه‌های سنگین متحمل شوید. در ضمن وسایل برقی خانگی شما کمتر نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد و هزینه های تعمیر آنها هم کاهش پیدا می کند.

* شما با خرید این محصولات تثبیت کننده نوسانات برق در کنار اینکه طول عمر دستگاه های برقی خودتان را افزایش می دهید سبب می شوید هزینه برق مصرفی شما کاهش پیدا کند. در واقع شما با پرداخت قیمت استابلایزر که چندان هم زیاد نیست به خوبی می توانید هزینه های ناشی از مصرف برق را در منزل خودتان کاهش دهید. با این موضوع هم از نظر اقتصادی به خودتان کمک کرده‌اید و هم به حفظ محیط زیست کمک می کنید.

* توجه داشته باشید که استابلایزر با کنترل نوسانات مربوط به ولتاژ برق کارایی دستگاه های برقی را بالاتر برده و استقلال آنها را پایین می آورد. طبیعتاً هر چه کارایی دستگاه ها بیشتر باشد شما استفاده بیشتری از آنها خواهید برد و مشکلات بیشتری را با آنها رفع خواهید کرد.

چگونه وسایل الکترونیکی خانگی را توسط استابلایزر محافظت نماییم؟

استابلایزر

چه افرادی و چگونه باید استابلایزر را بخرند؟

یکی از موضوعات مهمی که در اینجا باید در مورد آن صحبت کنیم این است که چه افرادی نیاز به این دارند استابلایزر را خریداری کنند. در حال حاضر با توجه به نوسانات برقی که حتی در نقاط روستایی کشور ما هم رخ می‌دهد، لازم است تمام خانه های شهری و روستایی به این وسیله تجهیز شوند.

البته استفاده از این محصول تنها به منازل شخصی افراد محدود نمی شود و به نظر می رسد تمام ساختمان های اداری و تجاری هم باید به این وسیله مجهز شوند. با توجه به اینکه استابلایزر خانگی انواع مختلفی دارد شما باید بر اساس نیاز خودتان برای خرید این محصولات بهترین نمونه آنها را انتخاب کنید.

البته با توجه به این که شاید شما دانش کافی در مورد استابلایزر نداشته باشید پیشنهاد می کنیم به جای تحقیق در مورد این دستگاه یک شخص قابل اعتماد که در زمینه فروش استابلایزر فعالیت دارد پیدا کنید. این شخص می تواند به شما کمک کند تا گزینه مورد نظر خودتان را راحت تر انتخاب نمایید.

ضمناً خرید این محصول از یک شخص قابل اعتماد سبب می شود واقعی ترین قیمت استابلایزر را پرداخت کنید. در خرید این دستگاه بیش از هر چیز دیگری به نوع شبکه آن و قدرت دستگاه دقت داشته باشید.

نصب استابلایزر چگونه باید انجام شود؟

برای استفاده از استابلایزر باید این دستگاه را در ساختمان مد نظر خودتان نصب کنید. البته نصب این وسایل چندان سخت نیست اما بهتر است شخصی آن را نصب کند که قبلاً کار الکتریکی انجام داده است. توجه به چند نکته ایمنی در نصب این دستگاه ضروری می باشد:

* نکته اول در نصب استابلایزر این است که آن را در محیط خشک که دارای تهویه مناسب میباشد نصب نمایید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید این دستگاه را در مجاورت مواد اشتعال زا یا شیمیایی قرار دهید.

* حتماً استابلایزر را در مکانی که مخصوص به آن است قرار دهید. به هیچ وجه این دستگاه را در اتاق کوچک و مرطوب نصب نکنید چرا که ممکن است خطراتی داشته باشد و منجر به خرابی دستگاه شما شود.

* به هیچ وجه سعی نکنید این دستگاه را داخل کمد قرار داده و مراحل نصب را از آنجا پیگیری کنید.

* هرگونه اشتباه و ایراد شما در نصب دستگاه استابلایزر ممکن است سبب خرابی آن شود. در واقع اگر این دستگاه بیش از حد گرم ‌شود ممکن است برخی قسمت های آن نیاز به تعمیر پیدا کنند.

* به این نکته دقت داشته باشید که حتماً نصب این دستگاه در زمان قطع برق انجام شود و به هیچ در زمانی که برق در منزل جریان دارد اقدام به نصب این دستگاه نکنید که می تواند خطراتی برای شما داشته باشد.

* در صورتی که در منزل خودتان از منابع تغذیه استفاده می‌کنید بهتر است اتصالات استابلایزر را قبل از منبع تغذیه انجام دهید.

با وجود تمام نکاتی که خدمتتان عرض کردیم پیشنهاد می کنیم مراحل نصب این دستگاه مهم را با راهنمایی متخصصان انجام دهید و حتی در صورت امکان از آنها بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.چنانچه به بهترین قیمت و خدمات پس از فروش در زمینه استابلایزر نیاز دارید با شرکت الکترو گستر تهران تماس شرکت با تلفن 02133999172  الی 3 حاصل فرمائید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه وسایل الکترونیکی خانگی را توسط استابلایزر محافظت نماییم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..