تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این چهارراه‌های تهران به تازگی دوربین‌دار شده‌اند،‌ مراقب باشید

این چهارراه‌های تهران به تازگی دوربین‌دار شده‌اند،‌ مراقب باشید

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از نصب دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در برخی از تقاطع های اصلی این منطقه خبر داد.

سجاد زارع صفت با بیان اینکه از چندی پیش دوربین های مذکور در هسته مرکزی تهران به کارگیری شده اند، افزود:این اقدام به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد انضباط ترافیکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد:محور غرب به شرق تقاطع جمهوری اسلامی- کارگر جنوبی، محور شمال به جنوب تقاطع کارگر جنوبی- کمالی، محور شرق به غرب تقاطع مولوی- ولی عصر(عج) و نیز محورغرب به شرق تقاطع جمهوری اسلامی- ولی عصر(عج) نقاطی هستند که از مدتی قبل به این دوربین ها مجهز شده اند تا با متخلفانی که به خط ایست قبل از گذرگاه عبور عابر پیاده تجاوز می کنند، برخورد شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران همچنین از اخذ مجوزهای لازم برای نصب دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع های مولوی- وحدت اسلامی، امام خمینی(ره)-کمالی و نیز حافظ- جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: به زودی این تقاطع ها نیز به دوربین های مذکور مجهز می شوند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این چهارراه‌های تهران به تازگی دوربین‌دار شده‌اند،‌ مراقب باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..