تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود

نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود

فرهنگ > سینما - همزمان با آغاز هفته پژوهش، نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی همراه با نمایش مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی در موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی که به نمایش مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» اختصاص دارد، روز دوشنبه 22 آذرماه ساعت 17 با حضور اهالی فرهنگ و هنر در سالن سینما فردوس در موزه سینما برگزار می‌شود.

در این نشست پژوهشی که همزمان با آغاز هفته پژوهش برگزار می‌شود، ابتدا مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» روی پرده می‌رود و پس از آن ناصر فکوهی جامعه شناس و احمد الستی مدرس سینما و استاد دانشگاه درباره این مستند سینمایی از منظر آسیب‌های اجتماعی در حوزه مردم شناسی و سینما صحبت می‌کنند.

نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی به همت شورای عالی موسسه ملی انسان شناسی و فرهنگ، کمیته ملی موزه‌های ایران ایکوم و با همکاری موزه سینما برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست پژوهشی سینمای مستند و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..