تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲مشکل بزرگ نظام بانکی از دید سیف

رئیس کل بانک مرکزی کشور دو مشکل بزرگ نظام بانکی کشور را نرخ بالای تمام شده فعالیت بانکداری و عدم ارتباط با سیستم بانکداری بین المللی عنوان کرد.

با اشاره به اینکه امروز نظام بانکی کشور باید با دنیا هماهنگ شود یادآور شد: متاسفانه از استاندارد روز دنیا عقب هستیم به همین دلیل نظام بانکی در حال حرکت به سمت اصلاح شدن است.
وی با اشاره به اینکه  سیستم بانکداری کشور امروز در مسیر اصلاح حرکت می کند تا با توجه به وضعیت برجام بتواند با بانکداری بین المللی هماهنگ شود، ادامه داد: ۲ مشکل بزرگ در نظام بانکی کشور وجود دارد که شامل نرخ بالای تمام شده فعالیت بانکداری و دیگر عدم ارتباط با سیستم بانکداری بین المللی است که با توجه به برجام موجود باید آن را اصلاح کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی کشور با بیان اینکه انتظارات ما از برجام برآورده نشده است، به مهر گفت: بخشی از این مهم به دلیل به روز نبودن نظام بانکی ما است که باید به سرعت آن را اصلاح و از برجام استفاده مثبت کنیم.
سیف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز نگاه دولت به بانکها منطقی است، گفت: طرح پرداخت های زودبازده و اشتغال با رقم ۳ میلیون تومان تصمیم کارشناسی نبود که خوشبختانه امروز از آن تصمیمات خبری نیست.
رئیس کل بانک مرکزی کشور تاکید کرد: تخصیص های تکلیفی مشکلات فراوانی را برای بانک ها ایجاد کرد که امروز ما آنها را پشت سر گذاشتیم.
سیف در خصوص وضعیف فارس نیز گفت: روند حرکتی استان فارس مثبت بوده و نگاه مناسبی نیز از جانب استاندار فارس وجود دارد که به طور حتم باعث توسعه خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲مشکل بزرگ نظام بانکی از دید سیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..