تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات نوشابه الکل دار به کشور حقیقت دارد؟

کد خبر: ۴۳۸۷۷۰

۳۰  بازدید

خبرگزاری ایرنا: معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشابه الکل دار، وارد کشور نشده که حالا بخواهد جمع آوری شود.

طی هفته های اخیر اخباری مبنی بر وجود نوشابه های الکلی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است. در اخبار منتشر شده کذب در فضای مجازی آمده است که « دلستر 'پترویچ ' به علت داشتن 3درصد الکل، در حال جمع آوری از سوپرمارکت هاست.»

سمیره صباح در این زمینه گفت: سازمان غذا و دارو بر تمام فرآورده های آشامیدنی گاز دار و غیر گاز دار همانند سایر محصولات نظارت کامل دارد.

وی ادامه داد: همچنین این سازمان بر نوشیدنی هایی وارداتی پس از حلیت نیز نظارت های مبنایی اعمال می کند.

صباح تصریح کرد: آنچه در فضای مجازی و از سوی جریان های خاصی بیان می شود در هیچیک از نوشیدنی های گاز دار مجوز دار الکل 3درصدی کمتر یا بیشتر وجود نداشته و هیچ دستوری هم در زمینه جمع آوری آنها از سوپر مارکت ها ابلاغ نشده است.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: فرآورده های آشامیدنی اعم از گاز دار و غیر گازدار بر اساس دستورالعمل های مشخص تولید یا وارد می شود.

صباح در ادامه از کاهش قند نوشیدنی ها از سوی سازمان غذا و دارو خبر داد و افزود: طی دو سال اخیر ، این سازمان ، تصمیمات شایسته ای برای کاهش شکر در آنها انجام داده است که بطور قطع در ارتقای سلامت جامعه نقش تعیین کننده خواهد داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات نوشابه الکل دار به کشور حقیقت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..