تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dust Settle 3D 1.78 – بازی آرکید خوش ساخت “جنگ فضایی” اندروید + مود

Dust Settle 3D v1.78 + Mod – بازی آرکید بسیار جذاب و سرگرم کننده “جنگ فضایی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dust Settle 3D – جنگ فضایی یک بازی خوش ساخت و بسیار جذاب در سبک بازی های Space Shooter از دسته بازی های آرکید است که به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. استودیوی چینی zhenrongbin مسئول ساخت و توسعه این بازی بوده است. این بازی که با نام کامل Dust Settle 3D-Infinity Space Shooting Arcade Game عرضه شده است، برای اولین بار در ایران توسط فارسروید معرفی می شود. شما می توانید آخرین آپدیت آن را به همراه نسخه مود شده اش از همین مطلب دریافت کنید و یک نوستالژی کلاسیک و جذاب از یک عنوان آرکید را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید. تا کنون صدها بازی مختلف در همین سبک منتشر شده اند که ویژگی یکسان تقریباً همه آن ها طراحی های دو بعدی یا دو و نیم بعدی هاست. اما Dust Settle 3D-Infinity Space Shooting Arcade Game برخلاف این بازی ها، مدل سازی های سه بعدی دارد که باعث ایجاد حس و حال متفاوتی از این بازی می شود و تجربه خاصی از یک بازی Space Shooter برای شما فراهم می کند. در این بازی شما در نقش یک قهرمان باید در مقابل تهاجم بیگانگان ایستادگی کرده و آن ها را نابود کنید! شما کنترل یک سفینه فضایی نظامی به نام Dust Raid را بر عهده دارید. این سفینه به خاطر قدرت بالا و توانایی نابود کردن دشمنان به این نام معروف شده است! شما باید کنترل آن را به عهده بگیرید و در یک گیم پلی سراسر هیجان انگیز و اکشن به سراغ دشمنان شما که نیروهای بیگانه آدم فضایی ها هستند بروید و در کهکشان با مبارزه با آن ها بپردازید.

Dust Settle 3D-Infinity Space Shooting Arcade Game

در بازی Dust Settle 3D-Infinity Space Shooting Arcade Game دشمنان شما که گروهی بزرگ به نام Space Dust هستند که طی یک تهاجم از پیش تعیین شده به کل پایگاه های موجود در کهکشان حمله های زیادی را تدارک دیده اند. در حالی که بشریت در حال منقرض شدن به خاطر این حملات است، شما تصمیم می گیرید تا برای دفاع از کهکشان به سراغ دشمنان رفته و آن ها را با خاک یکسان کنید! Dust Settle 3D-Infinity Space Shooting Arcade Game از نظر طراحی ها شباهت زیادی به دیگر بازی های سبک Space Shooter دارد. در این بازی شما در قسمت پایین صفحه و دشمنان شما از سمت بالا وارد صحنه می شوند. شما باید در عین حالی که از دست شلیک های آن ها فرار می کنید و جاخالی می دهید، به سمت آن ها شلیک کنید و با سلاح های قدرتمندی که دارید آن ها را منفجر و نابود کنید! در طول این بازی می توانید با کسب پول از مراحل اقدام به خرید و آنلاک کردن مدل های قوی تر سفینه های فضایی کنید. هر مدل ویژگی های خاص و قدرت های منحصر به فردی دارد. در مراحل بازی آیتم های مثبت و منفی زیادی وجود دارند. برای مثال آیتم های امتیازی و نیروهای ویژه آیتم های مثبت بازی هستند و آیتم های جمجمه مانند چیزهایی هستند که در صورت برخورد با آن ها سلامتی و قدرت سفینه شما کاهش می یابد. به گفته بازیکنانی که این عنوان را تجربه کرده اند، بازی در مراحل بالاتر (به خصوص بالاتر از سطح 100) بسیار چالش برانگیز و سخت می شود. پس اگر به دنبال یک تجربه چالشی و هیجان انگیز هستید همین حالا آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده از فارسروید دانلود کنید و حسابی لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.78 تغییراتی در دسترس نیست! ویژگی های نسخه مود

جان بسیار زیاد
پول بسیار زیاد
حذف تبلیغات

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dust Settle 3D 1.78 – بازی آرکید خوش ساخت “جنگ فضایی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..